Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت هم در ارتباط با رسانه شکل می گیرد، گفت: بدون اطلاعات، نمی توان مدیریت کرد و اگر نتوانیم پاسخ رسانه ها را در فضای مجازی بدهیم مدیریت زیر سوال می رود.

محمود صلاحی عصر چهارشنبه با حضور در غرفه ایرنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: ارتباط 2سویه مدیریت بخش های مختلف از جمله اقتصادی، شهری، سیاسی و فرهنگی با رسانه، یک ارتباط لازم و ملزوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: براین اساس نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها هر چقدر بتواند تعریف و تعبیر بیشتر و مناسب تری از مفهوم رسانه برای مردم و مسئولان داشته باشد، این موضوع به عنوان یک احساس نیاز مطرح شده و چنین روندی در طول سال ادامه خواهد داشت.
صلاحی افزود: در گذشته نقش رسانه تنها خبررسانی بود و همه علاقه مند بودند که در مورد رخدادهای داخلی و خارجی اطلاعات و اخباری داشته باشند و بدانند چه خبر است، اما امروز نقش رسانه فراتر از «چه خبر؟» است.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: امروز نمی توان بدون رسانه زندگی کرد و ابعاد مختلف از جمله اقتصاد و کسب و کار وابسته به رسانه است.
وی با اشاره به تاثیر شبکه های اجتماعی در دنیای امروز افزود: این شبکه ها هر روز کارکرد نو و جدیدی پیدا می کنند و حتی نمی توانید امروز در شبکه های اجتماعی متوقف شوید و مخاطبان باید پابه پای این مخاطبان پیش روند.
صلاحی اظهار کرد: براین اساس امروز ارتباطات دو سویه و چند سویه است و رسانه ها هم می توانند از شبکه های اجتماعی استفاده کنند و متقابلا شبکه اجتماعی هم می توانند از رسانه ها استفاده کنند و ما همواره نمی توانیم انتظار نداشته باشیم که در هر جای دنیا، در این زمینه ها یک اتفاق نو و جدیدی نیفتد و باید همه آمادگی داشته و به روز باشیم تا بتوانیم مدیریت خود و کشور را داشته باشیم.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شاید فضای مجازی یک بحران خبری برای ما به وجود بیاورد اما اگر قبل از آن ما بتوانیم داشته های خود را در آن شبکه ارائه کنیم، موفق تر خواهیم بود.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و فعالیت این نمایشگاه تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک و تجلیل از ایده‌های برتر در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، همایش ملی شهر دوستدار کودک امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با شعار «چگونه محله ام را زیباتر کنم» با حضور میهمانانی از استانداری آذربایجان‌غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارشاد استان و به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش پویش "چگونه محله‌ام را زیباتر کنم"برگزار شد و از ۱۵۷ آثار ارسال شده، ۶ ایده برتر توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای جایزه از نفرات برگزیده شده تجلیل به عمل آمد.

هدف اصلی شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان و شنیده شدن صدای کودکان توسط مسئولین، مدیران و تصمیم‌گیران شهری است.

شهر دوستدار کودک زمینه ای فراهم می سازد تا این قشر از اجتماع که بی‌صدا هستند و نمی‌توانند صدا، نظرات، ایده‌ها، مسائل و مشکلات خود را به گوش بزرگ‌ترها برسانند، صدای آنها را به گوش مدیران، تصمیم‌گیران شهری رسانده و به این وسیله این نظرات و ایده ها در برنامه‌های توسعه شهری و مسائل مدیریت شهری انعکاس یابد.

کد خبر 750126

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب