Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانش آموزی و جمعی از دانش آموزان با حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیمامرکزکردستان، نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه دانش آموزان بسیجی باید مطالبه گر و پیگیر موضوعات مهم و اساسی باشند گفت: در جنگ تحمیلی ۳۶ هزار دانش آموز شهید دادیم که نباید راه و سیره این شهدا را فراموش کنیم شهدایی که به میدان جنگ رفتند و کار‌های بزرگی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ۱۳ آبان را مهمترین روز در تاریخ انقلاب نام برد و افزود: منشاء حکومت اسلامی ایران از ۱۳ آبان بود و مهمترین اقدامش تسخیر لانه جاسوسی بود که شما دانش آموزان آن را انجام دادید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با شاره به اینکه استکبار ستیزی یعنی دسیسه‌های دشمن را نقشه بر آب کردن گفت: عزت کشور ما اینجاست که دشمن هر کاری که انجام میدهد بر علیه خودش استفاده می‌شود و آخرین این اقدامات موضوع کردستان عراق بود.
شاهرودی، مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش را تربیت اسلامی و پرورش جوان انقلابی نام برد و گفت: آمریکا از نیروی ایمان و ارزش‌های شما دانش آموزان می‌ترسند نه از تجهیزات نظامی.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: پیشرفت علمی در ایران تمام جهان را مبهوت کرده و این موفقیت ها، نتیجه تربیت صحیح اسلامی و سبک زندگی اسلامی شما دانش آموزان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار گفت: امر معلمی بهترین و با ارزشترین مسئله خلقت و عالم است و پیامبران بالاترین معلمان بشر هستند .

وی تصریح کرد : اگر خیری از قشر معلم بر انسان ها برسد کل عالم دعا گوی آن هستند و سعادت دنیا و آخرت را برخوردار است .

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی بیان کرد : تربیت درست نسل جوان برای آینده کشور امری بسیار ضروری است و این امر با اهتمام ویژه معلمان محقق خواهد شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این دیدار گفت: آموزش و پرورش در سایه همکاری صادقانه معلمان در تمام نقاط مرزی و داخل استان مشغول به شغل مقدس معلمی و تدریس علم و معنویت  هستند و خروجی آن در جهتسند بنیادیت  تربیت نسل متعهد انقلابی و علمی است .

مطهری افزود:  سند بنیادین و الفبای تحول آموزش و پرورش جزو اولویت ها و برنامه های متعالی ماست و تشکل های فرهنگی که تنویر کننده مباحث علمی و آموزشی و دینی که از منویات رهبر معظم انقلاب است همیشه فعال هستند و کمک مسئولین بخصوص مقامات عالی استان می تواند در تحقق برنامه های آموزشی بسیار موثر باشد.

دیگر خبرها

  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند