Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی حسینی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امسال هم کما فی السابق همه آحاد جامعه از شیعه و سنی در کنار هم در راهپیمایی 13 آبان شرکت فعال خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید مصطفی حسینی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری زیرکوه نیوز، با اشاره به فرا رسیدن روز 13 آبان ،اظهارداشت:در 13 آبان ماه 1358 یک اتفاق مهم در کشور رخ داد و آن هم تسخیر سفارت خانه آمریکا بود که درحقیقت یک جاسوسخانه بود و ماهیت کثیف آمریکا در آن روز بر مزدم جهان و ملت مسلمان ایران عیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت فندخت ، خاطرنشان کرد:مردم ما فهمیدند که این سفارتخانه چه دشمنی ها با ملت و نظام نوپای ایران دارند و برنامه کاری سفارت آمریکا این بود که ملت و نظام ما را تضعیف کنند و نگذارند انقلاب اسلامی ما محقق شود ولی بحمدالله نتوانستند و تا امروز هم که دشمنی کردند به فضل الهی و همت مسئولان نظام و همراهی ملت مسلمان ایران، بر ادعاهایی که داشتند نتوانستند پیروز شوند و امروز ایران اسلامی سرفراز تر از سالهای گذشته است.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این واقعه به دنیا ثابت کرد که ماموران سفارتخانه به فکر دشمنی با ایران هستند و برای براندازی حکومت و نظام ایران تلاش می کنند.

مولوی حسینی اذعان داشت: با تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکابرای اولین بار در دنیا شکسته شد و به دنیا ثابت شد که اینها هیچگاه به فکر اسایش و رفاه و پیشرفت مردم نیستند و جز دشمنی با ملت ها کار دیگری ندارند.

امام جمعه اهل سنت فندخت با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه ایران اسلامی ،تصریح کرد:آمریکا ثابت کرده است در طول نزدیک به 40 سال دشمنی خود را از ایران اسلامی پنهان نکرده است و با شگردها و راههای مختلف سعی بر این داشته که در لایه های مختلف نظام رخنه ایجاد کند اما به فضل الهی نتوانسته و ملت ایران و دنیا چهره آمریکا راشناخته اند.

مولوی حسینی ادامه داد: آمریکا در طول سالهای متمادی و در حادثه های مختلف از جمله سقوط هواپیمای مسافربری ایران،دخالت های نابجا، فتنه های مختلف، انتخابات و ...نشان داده است که دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نکشیده است و ملت ایران اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توانسته اند به خوبی توطئه های دشمن را خنثی کنند.

وی اذعان داشت: سخنان نامربوط رئیس جمهور آمریکا در روزهای اخیر نشانگر خبث طینت و عمق دشمنی آمریکا با ایران اسلامی است که ان شاء الله با وحدتی که مردم دارند، هیچوقت پیروز نخواهد شد.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: اهل سنت جدای از سایر مردم ایران نیستند و همه ما در یک جغرافیای پاک و مقدس تحت رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی زندگی می کنیم و امسال هم کما فی السابق همه آحاد جامعه از شیعه و سنی در کنار هم در راهپیمایی 13 آبان شرکت فعال خواهند داشت.

مولوی حسینی تاکید کرد:اگر همین وحدت و همدلی و گوش دادن به فرامین عظمای ولایت کما فی السابق ادامه داشته باشد قطعا آمریکا و ایادی استکبار نخواهند توانست کاری از پیش ببرند.

وی بیان داشت: همه مردم از زن و مرد و پیر و جوان و همه اقشار جامعه در این راهپیمایی مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند وبه دنیا ثابت کنند در کنار هم هستند و ملت مسلمان ایران از یکدیگر جدا نیستند و نظام و حکومت خود را دوست دارند و توطئه های دشمن نیز با هوشیاری و بیداری مردم خنثی خواهد شد.

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه

ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه

دیگر خبرها

  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه