Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان؛ توسعه متوازن، حفظ محیط زیست، بهره برداری از تمامی ظرفیت ها، ایجاد اشتغال، تبدیل اصفهان به الگوی اقتصاد مقاومتی و پویایی هرچه بیشتر بخش گردشگردی و صنایع دستی را از مهمترین سرفصل ها و برنامه کاری خود در این استان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، ' محسن مهرعلیزاده ' روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان افزود: اتکاء به ظرفیت های استان و بخش خصوصی در تولید ثروت از مهمترین برنامه های دولت است که می تواند توسعه اشتغال و حفظ اشتغال موجود را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: نگاه به درون و در عین حال برون نگری از ویژگیهای اقتصاد مقاومتی است و استان اصفهان با بهره گیری از ظرفیت های خود می تواند الگوی سایر استان ها باشد.
مهرعلیزاده مهمترین شعار خود را ' کار، کار و کار ' عنوان کرد و افزود: به جای حرف باید در عمل خدمت کردن به مردم را نشان داد.
استاندار اصفهان اضافه کرد: این استان ظرفیت های بسیاری درحوزه گردشگری و صنایع دستی دارد که با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و استعداد های نیروی انسانی شایسته، می توان در این زمینه تولید ثروت کرد و درجهت تحقق اقتصادی گام برداشت.
وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی اصفهان بسیار مهم است و باید فعال شود افزود: صندوق توسعه ملی فرصت خوبی برای جذب سرمایه ها در این زمینه است.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد توسعه به محیط زیست این استان ضربه بزند گفت: بهره گیری از ظرفیت های بانوان و جوانان از دیگر اولویت های این استان است و با بهره گیری از جوانان با گرایش اعتدال و محوریت تخصص می توان رشد و بالندگی را برای جامعه به ارمغان آورد.
وی گفت: برای سربلندی کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به منویات رهبر معظم انقلاب، تنها مسیر موجود کار و فعالیت است .
مهرعلیزاده با اشاره به مشکل کمبود آب استان اصفهان گفت: زاینده رود ستون فقرات این منطقه است و اگر آسیب ببیند به تمام ارکان و بخش های شهر ضربه وارد خواهد شد.
استاندار اصفهان با اشاره به مشکل مردم شرق اصفهان گفت: در مسائل کشاورزی باید نسبت الگوهای کشت، نحوه زراعت و چگونگی استفاده از آب تجدید نظر شود.
وی با بیان اینکه اتکاء به منابع دولتی در اصفهان به عنوان استانی سرشار از امکانات و منابع خطاست گفت: در عین اینکه حق استان باید در تخصیص های دولتی دریافت شود، مهندسی بهره برداری بهینه از ظرفیت ها و استعدادهای این استان باید مورد توجه قرار گیرد.
مراسم معرفی محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان و تکریم رسول زرگرپور استاندار سابق این استان پنجشنبه با حضور وزیر کشور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
هیات دولت روز یکشنبه (7 آبان 1396) محسن مهر علیزاده را به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب کرد.
پیش از این، رسول زرگرپور از مهر سال 1392 در سمت استاندار اصفهان فعالیت داشت.
ت 7134 / 7150 /
خبرنگار: محمد کامران** دریافت کننده: علی نعمانی* انتشار: سلطانمرادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد

به گزارش همشهری آنلاین، در ویدئوی زیر، آتش گرفتن یک باتری را می‌توانید مشاهده فرمایید. آتشی که می‌تواند یک جنگل سرسبز را به ویرانه‌ای سوخته تبدیل کند.

بیشتر بخوانید:

در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟ کد خبر 849391 برچسب‌ها باتری آتشفشان محیط زیست جنگل محیط زیست جهان محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست