Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- تیم کرمان موتور تهران، فاتح دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات تنیس لیگ برتر مردان باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) در مشهد شد.

به گزارش ایرنا روز جمعه در هفتمین و آخرین روز این مسابقات که در مجموعه ورزشی سجاد مشهد برگزار شد کرمان موتور تهران با نتیجه 2 بر صفر لمیزکافی تهران را شکست داد.
شهید همدانی همدان نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل گچ رضای مشهد شکست خورد و بانک حکمت ایرانیان 3 بر صفر مقابل تاپیس مشهد به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا بدین ترتیب کرمان موتور تهران با کسب 36 امتیاز از 12 بازی و بدون هیچ باخت تیمی در جدول رده بندی لیگ برتر تنیس مردان کشور در جایگاه نخست قرار گرفت.
در این جدول، لمیزکافی تهران هم با کسب 30 امتیاز دوم شد و تیم بانک حکمت ایرانیان با کسب 24 امتیاز سوم شد.
رتبه های چهارم تا هفتم جدول رده بندی لیگ برتر تنیس مردان کشور را هم به ترتیب تیمهای گچ رضای مشهد، تاپیس مشهد، آریا گرانول قم و شهید همدانی همدان از آن خود کردند.
تیمهای کرمان موتور، لمیزکافی تهران، بانک حکمت ایرانیان، گچ رضای مشهد، شهید همدانی همدان، تاپیس مشهد و آریاگرانول قم در دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس مردان کشور جام خلیج فارس شرکت داشتند.
دور برگشت مسابقات تنیس قهرمانی لیگ برتر مردان کشور از ششم آبان در مجموعه ورزشی سجاد مشهد آغاز شده بود که امروز به پایان رسید.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/1922

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد

نماینده استان خراسان رضوی در جایگاه نخست تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان کشور ایستاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی؛ با توجه به تعامل فدراسیون بسکتبال و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور توسعه بسکتبال سه نفره در کشور، واحد یادگار امام (ره) میزبان تورنمنت این رشته شد که تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و سه تیم برتر لیگ ملی بسکتبال شامل رادین مشهد، آکادمی سحر و مقاومت دزفول طی دو روز با هم رقابت کردند.

نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در کاپ آسیا

10 مسابقه در دور گروهی برگزار شد که رادین مشهد، آکادمی سحر، دانشگاه آزاد تهران شمال و مقاومت دزفول به دور بعد راه یافتند. سپس تیم‌های رادین مشهد و دانشگاه آزاد تهران شمال، فینالیست شدند و تیم‌های آکادمی سحر و مقاومت دزفول، به مسابقه رده‌بندی راه یافتند.

تیم رادین مشهد در دیدار فینال با نتیجه نزدیک 21 به 19 مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به برتری رسید و قهرمان شد. در بازی رده‌بندی نیز آکامی سحر با نتیجه 22 بر 20 بر مقاومت دزفول غلبه کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

فرزان فرهادی، مسئول فنی این تورنمنت با تمجید از کیفیت این رقابت‌ها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی در بسکتبال سه نفره دارد و از دل همین رقابت‌ها، چند جوان مستعد برای دعوت به اردوهای ملی شناسایی شدند. قهرمان این تورنمنت مجوز حضور در لیگ برتر بسکتبال سه نفره مردان را کسب کرده است. تورنمنت بسکتبال سه نفره بانوان نیز روز هفدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت