Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@05:32:19 GMT

13 آبان نماد وحدت مردم و مسئولان است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۷۸۰۲

13 آبان نماد وحدت مردم و مسئولان است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: یوم الله 13 آبان نماد وحدت مردم و مسئولان کشور در مقابله با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان این شهرستان اظهار کرد: امام راحل(ره) این روز را به عنوان انقلاب دوم در تاریخ انقلاب اسلامی نامیدند که این سخن نشان از عظمت والای این رویداد تاریخی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز همه رهبران جهان درستی جمله تاریخی امام راحل(ره) را که فرمودند:«آمریکا شیطان بزرگ است» را فهمیده‌اند و در عمل به آنها ثابت شده است که آمریکا نه تنها قابل اعتماد نیست بلکه کشوری زورگو و استعمارگر است.

امام جمعه شهرضا در تشریح ویژگیهای استکبار جهانی، بیان کرد: منفعت طلبی، جهان خواری، عقب نگه داشتن ملتهای مستضعف جهان و تحقیر ملتها از جمله ویژگیهای کشورهای استکبار جهان بوده و هست.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: نباید به آمریکا و متحدان او که در شما مستکبران جهان هستند اعتماد کنیم، تبعیت از نظام سلطه نتیجه ای جز خسارت و عقب ماندگی کشورها ندارد.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از 38 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد همچنان بر دشمنی خود با مردم و انقلاب اسلامی اضافه می کنند و هیچ گاه از مواضع خصمانه خود عقب نشینی نمی کنند.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: مردم ایران باید بیداری و هوشیاری خود را در برابر نظام سلطه و استکبار حفظ کنند، دشمن شناسی وظیفه همه ما است و نباید اجازه دهیم هیچ عاملی بصیرت ما را تحت الشعاع قرار دهد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به بخشهایی از سخنان امام راحل(ره) تأکید کرد: نباید هیچ گاه سلاح مبارزه با استکبار را رها کنیم، اگر کسی فکر کند که دشمن از دشمنی با ما دست برمی‌دارد یا از مواضع خصمانه خود عقب نشینی می کند سخت در اشتباه است، غلط بودن این نظر را تاریخ انقلاب ثابت کرده است.

وی گفت: امریکا شرافت انسانها را به مسخره گرفته است و کوچکترین نرمش در برابر این کشور استکباری به معنای پیشروی آن در مواضع خصمانه خود است.

امام جمعه شهرضا اذعان کرد: مسلمانان در همه مناطق جهان زخم خودره جنایات آمریکا هستند، اما اقتدار ایران اسلامی و همراهی با مردم فلسطین و سایر مظلومان جهان آمریکا و متحد بزرگش یعنی اسراییل را وادار به عق نشینی کرده است.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: به زودی همه کشورهای منطقه از لوث وجود گروهک ترویستی داعش پاک می شود، سردار سلیمانی وعده داده بود که تا 3 ماه دیگر اثری از این گروهک تروریستی نیست و اکنون مشاهده می کنیم که قبل از پایان 3 ماه کشور عراق از وجود آنها پاکسازی شد.

وی ادامه داد: اگر امروز امریکا به دنبال محدود کردن جمهوری اسلامی ایران و اعمال تحریم علیه سپاه است به خاطر شکستهایی است که از سپاه و ارتش و بسیج و نیرویهای نظامی و انتظامی ما خورده است.

امام جمعه شهرضا تأکید کرد: آمریکا خواستار اعمال محدودیت در سامانه موشکی ایران است زیرا تقویت قوای نظامی ایران را در تضاد آشکار با منافع خود در منطقه و جهان می داند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: یوم الله 13 آبان نماد وحدت مردم و مسئولان کشور در مقابله با استکبار جهانی است، در این روز همه مردم ایران بار دیگر یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می دهند تا ثابت کنند همچنان بر مواضع ضد استکباری خود پایبند هستند.

به گزارش ایمنا در پایان این مراسم بیانیه مردم شهرضا در محکومیت جنایات استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا صادر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

[یَسْمَعُ آیَاتِ اللَّهِ تُتْلَی عَلَیْهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکْبِرًا کَأَنْ لَمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ ]

آیات خدا را که بر او خوانده می‌شود می‌شنود. آنگاه به گردنکشی پای می‌فشرد، چنان که گویی هیچ نشنیده است. پس به عذابی دردآورش بشارت ده. (الجاثیه/8)

استکبار جهانی همواره از دیرین تا امروز در صدد به چالش کشیدن انقلاب اسلامی مردم ایران بوده است .دست خون آلود شیطان بزرگ را می توان در برگِ ،برگِ تاریخ این سرزمین به وضوح نظاره گر بود.آنان که به واسطه خوی تجاوز و چپاولگری کمر به نابودی هر آزادی خواهی بسته اند.

13 آبان روزی است که در آن جویندگان دانش در مرکز علم آموزی در برابر طاغوت برآمده از جرگه مستکبرین ایستادند ودر دیگر زمان لانه فتنه خیز شیطان را فتح کردند و انقلاب دوم ملت ایران را رقم زدند.دانش آموزان و دانشجویانی که پویایی خودرا مرهون پیروی از مسیر پیر جماران می دیدند با تسخیر مرکز جاسوسی و خیانت نهیب خود را بر سر جهان خواران کشیدند، اما آنهایی که از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضربه ای سخت متحمل شده بودند از همان ابتدا تا حال به جنجال آفرینی و طرح ریزی های شوم و پلید، برای به زمین زدن نظام اسلامی و استحاله فرهنگی آن پرداختند واز آنچه در کف داشتند مضایقه نکردند.

اکنون نیز هیئت حاکمه ایالات متحده  این هدف را در پیش گرفته تا با عروسک خیمه شب بازی دیگری به نام ترامپ به گستره وسیع انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.

ما دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در این برهه از تاریخ، همگام و هم صدا در راه کمال متعالی شهدای گرانقدر و پیروی از خلف صالح خمینی کبیر با همان روحیه ی استکبار ستیزی و عدالت خواهی در میدان مبارزه با ظلم و جور محکم و استوار ایستاده ایم واز ابراز مطالبه ی به حق و منصفانه خود در همه ابعاد داخلی و خارجی ایران در جهت اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نخواهیم کرد. از این سو می طلبد تا مسئولان کشور نیز درجهت منویات ارزشمند رهبری معظم انقلاب نسبت به نقد پذیری و برطرف نمودن کاستی های موجود قدم برداشته واز این سر چشمه فکری سرشار و خلاق جوانان انقلابی و متعهد استفاده وافر را ببرند.

والسلام علیکم و الرحمه الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان شهرضا

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

به گزارش مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد