Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز شنبه در آیین راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع راهپیمایان شهر سنندج اظهار کرد: کلید واژه دیگر مردم ایران مقابله با توطئه دشمن در ایجاد تفرقه میان دولت، ملت، رهبری و نیروهای مسلح است و همین اتحاد و همبستگی دشمنان را مایوس و ناراحت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز یادآور سه رویداد مهم و تاریخی در ایران اسلامی است، افزود: اولین واقعه که تاثیر گذار در روند و تکمیل انقلاب ایران بود، تبعید امام خمینی(ره) در روز 13 آبان سال 43 به ترکیه است که این تبعید شروعی جدی برای پیروزی نهضت امام بود.
وی شهادت جمعی از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در 13 آبان سال 57 در دانشگاه تهران را واقعه تاریخی دیگر ایران اسلامی نام برد و افزود: در این روز دانش آموزان و اقشار مختلف مردم با شور انقلابی خود در دانشگاه تهران اقدامات طاغوت را محکوم کردند که این امر منجر به شهادت جمعی از دانش آموزان و سایر مردم شد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: رویداد و واقعه مهم دیگر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام بود و پس از این تسخیر و با منتشر شدن اسناد آمریکا مشخص شد که دانشجویان ما تا چه اندازه دور اندیش بودند.
سردار رجبی با بیان اینکه تمامی این رویدادها توطئه های استکبار بر علیه ملت ایران اسلامی است، یادآور شد: نه تنها این سه مورد بلکه دشمنان همواره در طول تاریخ با ترفندها و توطئه های مختلف در صدد جلوگیری از اسلام و رشد و توسعه کشور بوده و هستند.
به گفته وی، با وجود این توطئه ها ولی با لطف الهی و اینکه آموزه های دینی مبنای عمل مردم و مسئولان است از بدو پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان و در راس آنها آمریکا نتوانسته اند به اراده و اتحاد ملت صدمه ای وارد کنند.
وی ادامه داد: حضور مردم همیشه در صحنه جای جای ایران اسلامی و همچنین کردستان و سنندج قهرمان در این وضعیت جوی در خیابان ها برای محکوم کردن استکبار و مقابله با دشمنی های دشمنان است.
به گزارش ایرنا، مراسم راهپیمایی و ضد استکباری 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شد.
در این آیین مردم شهرها و بخش های مختلف استان کردستان به صورت یکپارچه به خیابان ها ریخته و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آن به جهانیان اعلام کردند.
مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سنندج مرکز استان نیز با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان و مسئولان دستگاه های مختلف از میدان آزادی به سمت خیابان فردوسی، خیابان امام خمینی(ره) و سه راه حبیبی انجام شد.
شرکت کنندگان در این آیین ملی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، الله اکبر، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، ما ملت آگاهیم پیرو ثاراللهیم، ما ملت دلاوریم، پیرو امر رهبریم و ملت ما بیداره از آمریکا بیزاره مسیر میدان آزادی تا سه راه حبیبی را پیاده طی کردند.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • رایزنی نظامی - امنیتی فرمانده کل سپاه و نیچروان بارزانی +جزئیات مهم
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • اجتماع بزرگ "فرمانده مهدی" در یزد برگزار شد
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد