Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور پیامی را به مناسبت روز دانش آموز صادر کرد که به شرح زیر است:

روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

همبستگی مردم هوشیار، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان 1358 موجب خلق حماسه ای عظیم و سرنوشت ساز شد که توانست همینه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکسته و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشد.

یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و روز دانش آموز تا روزگاری که سیاست های مستبدانه و ظالمانه مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل آزاده جهان و عزت طلب تداوم داشته باشد، به عنوان بخش مهمی از سنت آزادگی ملت ایران باقی خواهد ماند.

قیام دانش آموزان در جهت استکبارستیزی بوده که این نیز در گوشه گوشه درس های عاشورایی به چشم می خورد و از سوی دیگر اشغال لانه جاسوسی آمریکا هم برگرفته از پیام عاشورایی بود.

اینجانب با گرامی‌داشت یوم‌الله 13 آبان و مناسبت‌های تاریخی این روز به‌ویژه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی، از عموم ملت شریف و همیشه‌ در صحنه استان همدان به‌خصوص دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان، فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز دعوت می‌کنیم که با شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ، روحیه استکبارستیزی و استقلال‌طلبی را در دل و جان خود بیدار نگاه دارند و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمت‌گزار، برای تحقق صلح و آرامش و برقراری فضای امید و نشاط در جامعه بکوشند.

بی‌تردید حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان به‌ویژه در شرایطی مقامات دولت آمریکا با اقدامات و اظهارات وقیحانه خود سعی در نادیده‌انگاشتن قدرت و عظمت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده و بار دیگر عزم و اراده پولادین امت حزب‌الله را در راه دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب ثابت خواهد کرد.

انتهای پیام/ص.ف

پیام نماینده همدان به مناسبت 13 آبان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المیادین، گردان الاشتر وابسته به مقاومت اسلامی بحرین ویدئوی عملیات هدف قرار دادن شرکت حمل و نقل زمینی رژیم صهیونیستی موسوم به تراک نت در ایلات را منتشر کرد.

در بیانیه مقاومت اسلامی بحرین آمده است: این عملیات با استفاده از پهپاد طی سه شنبه گذشته در حمایت از ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه انجام شد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: عملیات ما جز با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متوقف نمی‌شود.

این برای نخستین بار است که نیروهای مقاومت اسلامی بحرین وارد نبرد با رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون شده است.

کد خبر 6095344

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند