Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار یوسف مولایی عصر شنبه در همایش 'سپاه، خط مقدم مبارزه با تروریسم آمریکایی ' که در دانشگاه پردیس امیرکبیر فرهنگیان کرج برگزار شد، افزود: در 13 آبان 3 اتفاق در 3 دوره قبل از انقلاب، هنگام آن و بعد از آن رخ دادکه حاصل آن رویدادها موجب کینه آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی شد.
وی بیان کرد: تا کنون ده‌ها جنگ کوچک و بزرگ و نیابتی توسط آمریکا به ملت‌های مسلمان و ایران تحمیل شده است که مسئله هسته‌ای، تحریک مناقشات، شکاف قومی و مذهبی، ایجاد طالبان، تکفیری‌ها و تحریم‌ها نمونه های دیگری از کارهای آمریکا در دنیا ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: انقلاب اسلامی خارج از مسیر طراحی شده غرب بوده و برای راهنمایی جوانان است به همین خاطر است که انقلاب اسلامی ایران اولین اقدام به‌منظور عبور از خط قرمز آمریکا شهرت گرفته است .
وی تصریح کرد: از دیدگاه مستکبران ایران از آمریکا سر سرپیچی کرده و بعد از آن مستقل‌شدن ایران است که این دشمنان تحمل آن را ندارند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: انقلاب اسلامی همه معادلات آمریکایی و روسی را برهم زده است و موضوع هسته‌ای ایران فقط یک بهانه است و آمریکا بهتر از ما می‌داند که ایران سلاح هسته‌ای ندارد و تنها به دلیل سرپیچی از او و مستقل‌شدن است که کینه دارد.
سردار مولایی خاطر نشان کرد: بر اساس نظر وزیر سابق خارجه آمریکا ،ایران دشمن مشترک تمدن غرب است زیرا انقلاب اسلامی دارای تفکر است.
وی با اشاره به اینکه هر سال کنگره آمریکا بودجه 200 میلیون‌دلاری برای براندازی حکومت ایران همراه با تغییرات تورم اختصاص می‌دهد، یاد آور شد: جیمی کارتر نیز اعلام می‌کند که خلیج فارس از منافع حیاتی آمریکا است و برای داشتن آن هر هزینه‌ای می‌دهند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه شهید حججی با وجود خوردن تیر اما راست قامت راه می‌رود که نشان از مردان دلیر ایرانی است،ادامه داد : آمریکائیان در هنگام دستگیری توسط ایرانیان به خود می‌لرزند و گریه می‌کنند. مشکل و بغض فروخته آمریکا به سبب عدم دسترسی به خلیج فارس است، این امر سبب وارد شدن ضرر میلیون‌ها دلار به آمریکا شده است.
وی ضمن اشاره به اینکه استکبار جهانی از جهل و نادانی مردم برای تسلط بر کشورهای اسلام به عنوان یک حربه استفاده می کند، تاکیدکرد: پیام اربعین این بود که مردم باید از جهالت و نادانی رهایی یافته و با الهام گیری از عاشورا در برابر همه فتنه ها استکبار جهانی ایستادگی کنند.
در این آیین دانشجو معلمان بار دیگر با آرمان های امام راحل ، شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون سازمان انرژی اتمی ایران صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت) در آغاز به کار این رویداد گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به طور گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال مطلوبی مواجه شده است.
جواد کریمی‌ثابت در خصوص تعداد آثار ارائه شده به این کنفرانس افزود: بیش از ۵۰۰ مقاله ارسال شد که از این میان ۴۲۰ مقاله با نظر داوران پذیرفته شده است.
وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.
کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارائه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به شکل مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارائه آخرین دستاورد‌های علمی خود می‌پردازند.

رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استاندارد‌های اتمی ایران افزود: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگرد‌ها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود.
این کنفرانس تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه و با محوریت کاربرد پرتوها، راکتور‌های هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای در اصفهان ادامه دارد.
سی‌اُمین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ با حضور ۵۰ پژوهشگر بین‌المللی از کشور‌های مختلف بعد از ظهر امروز در اصفهان آغاز به کار می‌کند.
۱۰۰ سخنرانی علمی، ۱۶ میزگرد فنی و نشست‌های تخصصی و ارائه از دیگر برنامه‌های این رویداد بین المللی است.

دیگر خبرها

  • کنفرانس اصفهان می‌تواند به همکاری هسته‌ای ایران و جهان کمک کند
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین