Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:27:50 GMT

۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۹۱۶۳

۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل است

ایلام-معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ های شهر مهران تکمیل است، گفت: رانندگان برای یافتن پارکینگ مناسب مستقر در ورودی های شهر مهران همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،   سرهنگ جلال میرزابیگی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلوگیری از خروج زائران بدون ویزا و گذرنامه ، کنترل های لازم از مبدا حرکت آنها انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هماهنگی های لازم با سایر نهادها و ادارات ذیربط انجام شده است تا خدمات دهی به زائران حسینی به صورت مناسب انجام شود.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یادآور شد: به منظور جلوگیری از ورود افراد فاقد گذرنامه و ویزا به پایانه مرزی مهران ، کنترل ها از شهرستا نهای تابعه استان و خود پایانه مرزی مهران انجام  و کسانی که مدارک قانونی ندارند عودت داده می شوند.

وی تصریح کرد: از ابتدای ورود به استان ایلام تا شهر مهران در نقاط حادثه خیز و به منظور پوشش خلاء های انتظامی تعداد ۲۷ پاسگاه سیار استقرار و به منظور ارائه خدمات مناسب تر، سایر سازمان ها و یگان های امدادی در کنار این ایستگاهها مستقر شده اند.

سرهنگ میرزابیگی در پایان از رانندگان و زائرانی که از سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شده اند، خواست در هنگام برگشت به شهرهایشان پس از استراحت کامل و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه خود با صبر و حوصله و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به سفر خود ادامه دهند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست