Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:22:41 GMT

«آستیگمات» اصلاح رنگ شد/کیایی جلوی دوربین رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۷۸۲۷۹

«آستیگمات» اصلاح رنگ شد/کیایی جلوی دوربین رفت

تهران- ایرنا- با نزدیک شدن به پایان زمان فراخوان دریافت آثار جشنواره فیلم فجر کارگردان ها تلاش خود را برای رساندن آثار خود به این رویداد هنری می کنند.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، چهار فیلم هم اکنون مراحل مختلف تولید قرار دارند تا هر کدام با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف فیلمبرداری و فنی خیز خود را برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلم سینمایی «آستیگمات» ازجمله آثاری است که مراحل فنی را پشت سر می گذارد. این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی «مجیدرضا مصطفوی» درحال تولید است که به تازگی ساخت تیتراژ آن توسط احسان برآبادی به پایان رسیده است و مراحل اصلاح رنگ فیلم توسط سامان وفایی و روزبه رایگا مدیر فیلمبرداری این فیلم ادامه دارد.
«آستیگمات» دومین فیلم مجیدرضا مصطفوی بعد از «انارهای نارس» است که در جشنواره های خارجی نیز حضور داشت و توسط انجمن جهانی منتقدان سینمایی (فیپرشی) مورد توجه قرار گرفت.
فیلمبرداری این فیلم که به قلم مشترک پیام کرمی و مصطفوی به نگارش درآمده است اواسط بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و آخر اسفند ماه به پایان رسید و نخستین نمایش «آستیگمات» در صورت به پایان رسیدن مراحل فنی در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.
مهتاب نصیرپور، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی فر، سیامک صفری، حسین پاکدل، بهنوش بختیاری، حسام محمودی، محمد شاکری و با حضور نیکی کریمی در این فیلم ایفای نقش می کنند.

**محسن کیایی جلوی دوربین «جشن دلتنگی‌» رفت
فیلمبرداری فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» نیز همچنان در میدان انقلاب تهران ادامه دارد و محسن کیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم صبح امروز دوشنبه 15 آبان جلوی دوربین رفته است.
فیلم سینمایی«جشن دلتنگی» درباره رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است و سازندگان فیلم تلاش دارند تا اولین نمایش فیلم درسی وششمین جشنواره فیلم فجر باشد.
بابک حمیدیان، محسن کیایی، بهنام تشکر، مینا ساداتی، پانته آ پناهی ها، ساغر قناعت به عنوان بازیگران فیلم هستند.

**امینی‌تیرانی و کیان‌ارثی با «پاسیو» همکاری می‌کنند
مسعود امینی تیرانی و علی کیان ارثی به عنوان مدیران فیلمبرداری و صدابرداری با فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی همکاری می‌کنند تا این اثر نیز با تکمیل شدن عوامل زودتر کار خود را ؛از کند.
«پاسیو» اولین تجربه بلند مستقل مریم بحرالعلومی به تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده است که قصه ای زنانه را در بستر شهر روایت می‌کند.
«پاسیو» این روزها مرحله پیش‌تولید را سپری می‌کند و فیلمبرداری آن به زودی با تکمیل فهرست بازیگران و عوامل آغاز می شود.

**فیلمبرداری «دِرِساژ» به پایان رسید
آخرین اثری که این روزها در حال تولید است «دِرِساژ» نام دارد. فیلمبرداری «دِرِساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری اواخر هفته گذشته در مهرشهر کرج به پایان رسید.
«دِرِساژ» عنوان اولین فیلم بلند سینمایی پویا بادکوبه است که بخش عمده ای از فیلمبرداری آن در کرج انجام شد و اواخر هفته گذشته در لوکیشن اصلی فیلم، حوالی مهرشهر به پایان رسید.
همچنین به تازگی تدوین این فیلم توسط سپیده عبدالوهاب آغاز شده است. اولین نمایش «دِرِساژ» در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر امسال است.
پروسه پیش‌تولید این فیلم طولانی بود و عوامل تلاش کردند برای بازیگران نوجوان فیلم سراغ نابازیگر بروند تا از این طریق چهره های جدیدی را در رده سنی ١٦ تا ١٨ سال به سینما معرفی کنند. از این رو از بین بیش از ٨٠٠ ویدیوی ارسالی از نوجوانان طی فراخوان، چندین بازیگر انتخاب شدند.
نگار مقدم که نقش اصلی نوجوان این قصه را با همراهی علی مصفا و شبنم مقدمی بازی می کند، از بین این افراد انتخاب شد.
«دِرِساژ» کلمه ای است فرانسوی به معنای نظم و قانون. همچنین رشته‌ای در ورزش سوارکاری است که در آن سوار اسب خود را به اجرای مجموعه ‌حرکات دقیق و هماهنگ با ترتیب و زمان‌بندی مشخصی وا می‌دارد تا میزان هماهنگی خود با اسب و آزمودگی حیوان را نشان دهد. میزان مطیع بودن اسب شاخصی برای امتیاز داوران است.
این فیلم قصه دختری ١٦ ساله است که در دوراهی ایستاده است و فضای متفاوت و جدیدی را درباره شکل ارتباطات، مشکلات و شرایط نوجوانان امروزی جامعه به تصویر می کشد.
پویا بادکوبه کارگردان «دِرِساژ» پیش از این به عنوان کارگردان آگهی های تبلیغاتی شناخته شده است و در این بخش جوایزی در کارنامه خود دارد. وی همچنین در حوزه کارگردانی تئاتر و ساخت برنامه های تلویزیونی نیز فعالیت داشته است. از دیگر فعالیت های بادکوبه ساخت چندین فیلم کوتاه است.
در این فیلم علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به آفرید غفاری، شایان فصیح زاده، رامبد مطلبی، مهرانا سمامی و با معرفی نگار مقدم به ایفای نقش می پردازند.
فراهنگ**9246*1724* خبرنگار: علیرضا مرادی * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد