Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:30:14 GMT

صدور ویزای کربلا برای ۷۹ هزار و ۸۰۰ زائر خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۷۹۷۴

صدور ویزای کربلا برای ۷۹ هزار و ۸۰۰ زائر خراسان رضوی

مشهد- مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ویزای سفر به کربلا در اربعین حسینی تاکنون برای ۷۹ هزار و ۸۰۰ زائر این استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان ظهر سه شنبه اظهار کرد: تعداد ثبت نام شوندگان در سامانه سماح این استان ۸۲ هزار و ۷۴۵ نفر در قالب ۴۸ هزار و ۹۷۱ گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامانه سماح برای ثبت نام عتبات به صورت دائم فعال است اما کنسولگری عراق در مشهد تا پایان امشب ویزای سفر به کربلا در اربعین را صادر می کند.

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی افزود: بعد از این زمان، برای سفر به عراق، ویزای عادی صادر خواهد شد.

وی  با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ نفر از ثبت نام شدگان انصراف داده اند گفت: سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار نفر با ثبت نام در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین به سفر عتبات اعزام شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین