Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@02:51:34 GMT

تدارک گسترده شبکه قرآن و معارف سیما در اربعین

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۸۸۸۶۷

تدارک گسترده شبکه قرآن و معارف سیما در اربعین

خبرگزاری شبستان: ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت اربعین سید الشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عطر اربعین» طرح تلویزیونی شبکه قرآن و معارف سیما می باشد که از دهم صفر به صورت زنده از ساعت 6 صبح لغایت 24 شب در زمان های مختلف به روی آنتن این شبکه رفته است که این برنامه در روز اربعین بصورت ویژه به انعکاس تجمع بزرگ محبان امام حسین (ع) در کربلای معلی خواهد پرداخت.

 

دعوت از قاریان ، شاعران ، مادحین اهل بیت (ع) ، گروه های همخوانی ، کارشناسان ، مهمانان ویژه و ارتباط زنده با مسیرهای پیاده روی از دیگر بخشهای در نظر گرفته شده در «عطر اربعین» در روز اربعین می باشد.

ویژه برنامه زنده از کربلای معلی تحت عنوان «اشراق» با حضور کارشناسان و مهمانان ویژه در 2 نوبت و در ساعتهای 10 صبح و 21 شب به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت که به بیان فضیلت ها و آداب زیارت اربعین پرداخته می شود.

 

علاقه مندان به مداحی و نغمه های عاشورایی می توانند در ساعت 22:30 بیننده برنامه زنده «نغمه عشاق» باشند و با درخواست مداحی های مورد نظر خود آنها را در شبکه قرآن و معارف سیما بشنوند و ببینند.

برنامه «یاد خدا» با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین عظیمی ویژه اربعین و بابیان قواعد قرآنی از ساعت 20 به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

مستند «حاشیه ای کوتاه از یک متن بلند» نیز روز پنجشنبه 18 آبان از ساعت 7 صبح پخش خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «کربلا جغرافیای یک تاریخ» که مروری مستند گونه بر حرکت حماسی امام حسین (ع) از ابتدا تا پس از شهادت در روز عاشورا دارد ، در ساعت 7:45 دقیقه روز جمعه 19 آبان تقدیم علاقه مندان به فیلم و سریال خواهد شد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق