Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، دکتر سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه دکتر روحانی‌زاده، معاون درمان و دکتر گوهردهی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این دانشگاه با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس در منطقه سوادکوه عیادت و دلجویی کردند.

دکتر موسوی در این دیدار با بررسی نحوه خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان واژگونی اتوبوس تهران- گنبد، در این بیمارستان، بیان کرد: از شب حادثه خدمات‌رسانی با کمک تیم‌های امدادی آغاز و مصدومان به چهار بیمارستان استان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های کشته‌شدگان این حادثه، از تیم های امدادی هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ و  پرسنل درمانی بیمارستان‌های شهدای زیراب، امام خمینی(ره) ساری، رازی قائمشهر و شهید بهشتی بابل قدردانی کرد.

در ادامه این عیادت، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با بیان اینکه در پی حادثه واژگونی اتوبوس در شب گذشته  ۲۵ نفر مصدوم شدند، گفت: متاسفانه ۱۴ نفر در این حادثه جانشان را از دست دادند.

وی با بیان اینکه مصدومان سریعا به چهار بیمارستان استان منتقل شدند، افزود: صبح دوشنبه ۵ نفر مرخص شدند که در حال حاضر ۱۹ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

true برچسب ها : سانحه تصادف سید عباس موسوی علوم پزشکی مازندران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت