Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی پیگیری کرد. تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* پیش از آغاز تمرین نصرالله عبداللهی در رختکن تیم حاضر شد و به بازیکنان و کادر فنی اعلام کرد که قرار است تیم روز پنجشنبه راهی اردوی کیش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هنگامی که دکتر ستوده وارد محل تمرین شد با یک ماشین جدید که نیسان مشکی رنگ بود به ورزشگاه آزادی آمد در این لحظه چند بازیکن خواستند تا خودروی وی را آزمایش کنند که جالب اینجا بود حیدری در همین زمان با خودروی خود به سمت جابر انصاری رفت و قصد داشت این بازیکن را با شوخی زیر بگیرد! حیدری وقتی وارد زمین شد استقلالی ها از او پرسیدند که چرا این کار را انجام دادی که وی با خنده گفت می خواستم کاری کنم تا از دست جابر راحت شویم.

* هنگامی که پادوانی مدافع برزیلی استقلال این صحبت را شنید از رختکن بیرون آمد و با زبان فارسی گفت «باید به اردو برویم» و بعد از گفتن این جمله دوباره از همبازیانش سئوال کرد tomarow یا پنجشنبه؟ که استقلالی‌ها با خنده به وی گفتند فارسی و انگلیسی را مخلوط کردی؟ البته پادوانی در این مدت نشان داده که به زبان فارسی کمی مسلط شده و می‌تواند با بازیکنان با زبان فارسی ارتباط بگیرد.

* بهنام برزای برخلاف روز گذشته که با پیراهن شماره ۳۱ تمرین کرده بود امروز با پیراهن شماره ۲۵ وارد زمین شد. این بازیکن قرار است با شماره ۷۷ برای استقلال به میدان برود.

* پیش از شروع تمرین، نصرالله عبداللهی برای دقایقی با مهدی رحمتی در گوشه‌ای از زمین صحبت کرد.

* هنگامی که بازیکنان از رختکن خارج شدند یکی از آنها خطاب به یکی از خبرنگاران گفت: کمیته انضباطی چرا ما را محروم کرده است؟ جالب است بازیکن تیم ما را به خاطر اینکه در مقابل سنگ‌های تماشاگران حریف قرار گرفته و به سرش سنگ خورده است توبیخ کردند، چنین قانونی دیگر ندیده‌ایم! البته این بازیکن وقتی متوجه شد خبرنگاران در آنجا حضور دارند از آنها خواست چیزی در مورد او ننویسند چون ممکن است کمیته انضباطی دوباره آنها را محروم کند.

* در ابتدای تمرین وینفرد شفر بازیکنان را دور هم جمع کرد و خیلی کوتاه با آنها به صحبت پرداخت. سپس بازیکنان در قالب ۲ گروه زیر نظر این مربی آلمانی و بیژن طاهری کار تاکتیکی انجام دادند. جالب اینجا بود سرمربی آلمانی استقلال در چندین نوبت تمرین را قطع کرد و خطاب به آنها گفت این تمرین دقیقاً مثل مسابقه می‌ماند. هافبک‌ها باید جای خود را با مدافعین عوض کنند و تحرک بیشتری داشته باشند، آنها باید توپ بگیرند و با مدافعانشان صحبت کنند، او استقلالی‌ها را به بازی سرعتی و انتقال سریع توپ دعوت می‌کرد و چندبار در این مورد به آنها تذکر داد، شفر در ادامه بازیکنان را بعد از حرکات موفقشان تشویق می‌کرد.

* در اواسط بازی تمرینی امروز یک بالگرد با فاصله کمی از فراز زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی عبور کرد که موجب جلب توجه بازیکنان شد.

* هنگامی که نصرالله عبداللهی در کنار زمین حضور داشت خسرو حیدری از وی سئوال کرد اگر به کیش برویم قرار است بازی تدارکاتی داشته باشیم که سرپرست استقلال به او گفت در حال رایزنی هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

* دروازه‌بانان تیم استقلال زیر نظر اشکان نامداری به صورت جداگانه تمرین کردند.

* تنها نفرات ملی‌پوش استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

* مرحله پایانی تمرین امروز آبی‌پوشان به بازی درون تیمی اختصاص داشت و البته پیش از این تمرین شفر موانعی را در زمین گذاشته بود و از بازیکنان می‌خواست پاس‌های روی زمین و در فاصله‌ای بلند به یکدیگر بدهند که روی دقت در این ضربات تأکید بسیاری داشت.

اعضای تیم استقلال طبق برنامه قرار است راهی اردوی کیش شده و پنجشنبه بعد ازظهر تهران را به مقصد این جزیره ترک کنند. آبی‌پوشان روز ۲۹ آبان در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهند رفت.

بازیکن استقلال باشگاه ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران گفت: مقابل هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، می‌ایستیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، امیرساعد وکیل رئیس کمیته اخلاق و انضباطی هیئت فوتبال استان تهران در پی اتفاقات اخیر و تعلیق بازی‌های لیگ دوی فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور، اظهار داشت: درباره وقایع ناگواری که در پایان بازی آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان روی داد باید به این نکته بسیار مهم تأکید کنم که داور در مستطیل سبز، نماد قانون است و همان‌طور که زندگی با بی‌قانونی میسر نمی‌شود، برگزاری مسابقه فوتبال هم بدون داور شدنی نیست و همه وظیفه‌‌ای جز احترام به تصمیم داور نداریم.

وکیل ادامه داد: کمیته انضباطی و اخلاق هیئت فوتبال استان تهران در راستای تأکیدات سید میرشاد ماجدی ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران خود را مکلف می‌داند با هر عنصری که سلامت ورزشی مسابقات و تمامیت فوتبال را خدشه‌دار کند، مقابله کرده و برخوردی قاطعانه با افرادی داشته باشد که دنبال برهم زدن نظم بازی‌ها و بی‌حرمتی به جامعه داوری هستند.

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران نوید برخوردی محکم و قانونی را با خاطیان بازی اخیر داد و تصریح کرد: به باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق‌گرای فوتبال استان تهران که اکثریت قریب به اتفاق را تشکیل می‌دهند، این نوید را می‌دهم که با عوامل هنجارشکن در فوتبال پایتخت، برخوردی در چارچوب ضوابط قانونی خواهد شد؛ به طوری که داوران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌هایی که همواره به قوانین پایند بوده‌اند احساس امنیت و آرامش بیشتری در فضای فوتبال استان کنند و کسانی که با هر انگیزه و دلیلی دنبال به آشوب کشیدن فضای رقابت‌های ورزشی فوتبال استان هستند، بدانند که باید عطای هرج و مرج در زمین بازی را به لقایش ببخشند و در مسیر قانون حرکت کنند.

وی با تأکید به قانون‌مداری در دایره فوتبال گفت: فوتبالی که قرار باشد به توهین و خشونت کشیده شود حتی یک ارزن هم نمی‌‌ارزد و همکاران خدوم من در ارکان قضایی هیئت فوتبال استان تهران از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا عرصه فوتبال استان تهران را بر کسانی که قصد دارند نتایج مسابقات را خارج از زمین بازی رقم بزنند، هر روز تنگ‌تر و تنگ‌تر کنند. رویکرد کمیته انضباطی و اخلاق به شهادت همه افرادی که در جلسات رسیدگی در این کمیته حاضر شده‌اند مبتنی بر اصل احترام به ورزشکاران و زحمتکشان فوتبال استان است، اما از این پس، بیش از پیش به بداخلاقی‌ها واکنش جدی نشان داده خواهد شد و تردیدی ندارم انگیزه من و همه همکارانم در ارکان قضایی هیئت فوتبال، چیزی جز تثبیت عدالت و استقرار انضباط در مسابقات نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر