Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:17:07 GMT

حمایت مسئولان از رشته ورزشی بوکس ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۹۳۴۰۹

حمایت مسئولان از رشته ورزشی بوکس ضروری است

شهرکرد- سرپرست فدراسیون بوکس کشور گفت: حمایت مسئولان از رشته ورزشی بوکس ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین داوری پیش از ظهر سه شنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت بوکس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حمایت از ورزش بوکس در کشور ضروری است، اظهار داشت: با حمایت از ورزش بوکس می توان به به افتخارات ارزشمندی در مسابقات جهانی و المپیک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: رشته ورزشی بوکس مادر تمام رشته های ورزشی مبارزه ای است و باید تلاش شود که این ورزش در سطح کشور گسترش یابد.

۵۰ باشگاه بوکس در تهران راه اندازی شد

سرپرست فدراسیون بوکس کشور عنوان کرد: در سالجاری ۵۰ باشگاه بوکس در تهران راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: با راه اندازی این ۵۰ باشگاه بوکس زمینه برای فعالیت سه هزار نفر در شهر تهران فراهم شده است.

سرپرست فدراسیون بوکس کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱ هزار نفر در سطح کشور بیمه شدن رشته ورزشی بوکس هستند، ادامه داد: افزایش تعداد ورزشکاران این رشته ورزشی از مهمترین اهداف فدراسیون است.

وی با اشاره به اینکه رشته ورزشی بوکس نیازمند توجه جدی است، اظهار داشت: افتخار آفرینی در این رشته ورزشی نیازمند حمایت مسئولان دارد.

سرپرست فدراسیون بوکس کشور با بیان اینکه استعداد یابی ورزشی در استان از مهمترین برنامه ها در استان ها است، اظهارداشت: چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری زیادی برای توسعه رشته ورزشی بوکس دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: از فردا -پنجشنبه ۶ اردیبهشت- شهرستان اسدآباد به مدت دو روز در سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری این شهر میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال با حضور ۵۰ والیبالیست برتر از ۹ استان از جمله همدان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی و کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی دو روزه زیرنظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور در اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: شهرستان اسدآباد پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در رابطه با رشته ورزشی بستکبال دارد و به طور قطع این اردوها از نقش مؤثری در رشد و توسعه ورزش شهرستان به ویژه در بحث رشته بسکتبال برخوردار خواهد بود.

صمدپناهی با اشاره به اینکه این اردو به عنوان سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰ کشور است، یادآور شد: بسکتبالیست‌های منتخب و برتر این اردو امروز وارد شهرستان شده‌اند و از فردا رقابت این تیم‌ها آغاز می‌شود و تا روز جمعه -هفتم اردیبهشت- ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد