Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراهان- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی گفت: پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اراک ازسوی تامین اجتماعی مدنظر قرار گیرد چرا که این مهم بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان استان را رفع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان در محل فرمانداری فراهان اظهار داشت: در استان مرکزی گره بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه اشتغال باز شده است و پیگیری برای رفع سایر مسائل مدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز شاهد افتتاح مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان فراهان بودیم این امر باعث می شود ساکنین این شهرستان برای درمان به شهرستان اراک یا دیگر شهرستان ها مراجعت نکنند و مشکلات رفت و آمد درمانی برای مردم این شهر حل شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی بیان داشت: مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمار و تحلیل های کارشناسی خوبی را به استان ها ارائه می دهند که قطعا به بهبود عملکرد استانداری ها کمک می کند.

حسن بیگی خاطرنشان ساخت: با توجه به این که جمعیت استان مرکزی از جمله شهرستان تفرش رو به پیری می رود، تقاضا داریم شورا و دبیرخانه سالمندان کشور فعال تر عمل کند و همچنین آئین نامه ساماندهی شورای سالمندان هم بازنگری شود.

وی ادامه داد: روند اجرای پروژه مجتمع رفاهی مشمولین تامین اجتماعی شهرستان اراک در جنب بیمارستان امام خمینی(ره) هم تسریع یابد و این خواسته به حق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: تامین اجتماعی استان مرکزی حدود یک هزار میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بدهی دارد که با پرداخت یک پنجم این بدهی بسیاری از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی و حوزه بهداشت و درمان استان حل خواهد شد.

حسن بیگی اذعان داشت: اداره کل بهزیستی استان مرکزی به علت خدمات رسانی خاص، نقش مهمی را در جامعه دارد و علی رغم بازنشستگی ۱۰۰ نفر از کارکنان این اداره تدابیری برای جایگزینی این افراد اندیشیده نشده است و در حال حاضر با مشکلات خدمات رسانی به مددجویان مواجه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی اضافه کرد: همچنین باید اعتباراتی به این دستگاه تعلق گیرد تا به منظور کمک به افرادی که بیماری های لاعلاج دارند، اقدام شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل