Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد رضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه جابه جایی زائران اربعین حسینی اولویت نخست ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری گیلان در چند روز اخیر است گفت : برای خدمات رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی شهروندان تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری با ناوگان حمل و نقل عمومی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : از ابتدای آبان تاکنون 8 هزار زائر مراسم اربعین حسینی با 257 دستگاه  اتوبوس ، مینی بوس و ون از گیلان به مرز مهران اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد : در این مدت 8 هزار و 723 زائر کشورهای جمهوری آذربایجان ، گرجستان و داغستان روسیه برای شرکت در مراسم اربعین از مرز زمینی آستارا وارد کشور شدند که  با  127 اتوبوس ، 20  دستگاه مینی بوس ، 11  ون و 27 دستگاه سواری به مرز شلمچه اعزام شدند.

محمد رضا نازک کار گفت : در هفته جاری  هیاتی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه نمایندگانی از تشکل های صنفی استان به مرز مهران اعزام می شوند تا از نزدیک بر روند بازگشت زائران اربعین حسینی استان نظارت ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر بر عملکرد حوزه حمل و نقل مسافر در ایام اربعین، کشیک شبانه روزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مسافربری رشت ایجاد شد.

 

 

انتهای پیام/م.ع

اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان برای جابه جایی زائران اربعین حسینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات