Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت سه میلیون و ۳۷۵ هزار تردد در مدت‌زمان اجرای طرح ترافیکی اربعین حسینی در جاده‌های استان همدان خبر داد.

محمد رودباری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح ترافیکی اربعین حسینی در جاده‌های استان همدان و از هشتم تا شانزدهم آبان ماه تعداد سه میلیون و ۳۷۵ تردد در جاده‌های استان همدان انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و اجرای طرح ۱۵ درصد افزایش داشته است.

رودباری اظهارداشت: در اجرای این طرح روزانه ۳۷۵ هزار تردد ثبت شده که ۱۵ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: بیشترین میزان تردد در محور همدان تهران بوده که ۲۸ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

وی همچنین از جابجایی ۳ میلیون و ۲۵۹ هزار مسافر در هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: در هفت ماهه سال جاری ۳۱۷ هزار سفر در استان همدان انجام شده است.

رودباری اظهار داشت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر تعداد سفر ۱۰ درصد و از نظر تعداد مسافر ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون در استان همدان ۲۸۶ دستگاه اتوبوس، ۸۴۵ دستگاه مینی بوس و ۶۳۳ دستگاه سواری کرایه زیر نظر اداره کل راهداری استان همدان فعالیت می کند.

رودباری در ادامه با اشاره به وجود شرکت های حمل و نقل در استان همدان عنوان کرد: ۵۰ شرکت مسافربری، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی، یک انجمن صنفی کارگری و ۹۵ شرکت حمل و نقل در حال حاضر در استان همدان فعال است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور

دریافت 30 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم همدان حمایت خود از طرح عفاف و حجاب نور توسط فراجا اعلام کردند.

کد خبر 6096588

دیگر خبرها

  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • حمایت مردم همدان از اجرای طرح نور
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر