Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات از اهم موارد انجام شده در حوزه بازرسی این سازمان می باشد.

اسکندری نسب رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، این سازمان طی شش ماهه اول سال جاری توانسته رتبه دوم را در سطح کشور کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین مهمترین شاخص هایی که واحدهای استانی بر اساس آنها مورد ارزیابی قرار گرفته اند را، مدت زمان صرف شده برای انجام یک مورد بازرسی توسط یک تیم بازرسی، متوسط تعداد واحدهای بازرسی شده توسط هر تیم بازرسی طی یک روز کاری، درصد شناسایی واحدهای متخلف استان، درصد کشف تخلف، سهمیه تخلف هر واحد متخلف، درصد سایر تخلفات کشف شده به استثناء تخلف عدم درج قیمت به کل تخلفات و درصد پرونده‌های عمده به کل پرونده‌های متشکله عنوان کرد.

اسکندری نسب همچنین تاکید کرد: این سازمان توانسته در شاخص هایی چون مدت زمان صرف شده برای شناسايی يك واحد متخلف، متوسط تعداد واحدهای متخلف شناسايی شده، درصد شناسایی واحدهای متخلف و درصد کشف تخلف بالاتر از میانگین کشوری عمل کند.

وی تصریح کرد: طی شش ماهه سالجاری 6300 بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در جنوب کرمان صورت گرفت.
اسکندری نسب افزود: بالغ بر 485 مورد پرونده تخلف در شش ماهه نخست سال جاری تشکیل و جهت ادامه مراحل قانونی به مراجع مربوطه ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در ادامه به شکایات مردمی واصله به سازمان اشاره نمود و گفت: 300 مورد شکایات مردمی در شش ماهه نخست سالجاری توسط این اداره به ثبت رسیده که بیشترین تخلفات در حوزه کالا است.

وی ضمن نیاز به آشنایی بیشتر مردم با سامانه 124 سازمان، افزود: مردم عزیز جنوب کرمان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه مردمی 124 تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به شکایت واصله توسط بازرسان سازمان اقدام شود.

انتهای پیام/ح

رتبه برتر برای صنعت ومعدن جنوب کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۰۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • اعمال محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد