Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی از تصویب طرح اشتغال روستاییان و عشایر خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستائیان و شهرهای زیر ده هزار نفر تخصیص خواهد یافت.

به گزارش قدس آنلاین،  علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب طرح اشتغال روستائیان  و شهرهای زیر ده هزار نفر در جلسه امروز هیئت وزیران، گفت: بر اساس این مصوبه حدود ۶ هزار میلیاد تومان از صندوق توسعه ملی در اختیار بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی، پست بانک، صندوق توسعه کارآفرینی و صندوق حمایت از کشاورزی قرار خواهد گرفت و به همین مقدار نیز سرمایه توسط بانک ها تزریق خواهد شد که در مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستاییان و عشایر منابع تخصیص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نرخ سود تسهیلاتی که در این طرح در اختیار روستاییان و عشایر قرار خواهد گرفت ۶ درصد است که تقریبا ۳ درصد آن از طریق سپرده گذاری ها به دست خواهد آمد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از منابع این طرح در بخش های مختلف استفاده خواهد شد، گفت: در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی مرتبط آن بیش از ۴۰ درصد این منابع صرف خواهد شد و در دیگر بخش ها شامل باغداری، دامپروری، پرورش آبزیان، زنبورداری و صنایع جانبی نیز سرمایه گذاری از محل منابع این طرح صورت می پذیرد.

ربیعی ادامه داد: توسعه گردشگری، ICT، معدن، صنایع تکمیلی و مکمل و بخش پوشاک نیز دیگر حوزه هایی است که از منابع طرح اشتغال روستاییان و عشایر از آن استفاده خواهد شد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ریاست کارگروه های اجرایی این طرح در استان ها بر عهده استانداران است، خاطرنشان کرد: دبیر این کارگروه مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ها خواهند بود که مسئول پیگیری آن نیز خواهند بود.

ربیعی با تاکید بر اینکه بنای ما در اجرای این طرح پاشیدن پول و صرفا اعطای وام نیست، ادامه داد: در این طرح که با توجه به نقاط ضعف های طرح های قبلی تدوین شده است، تدابیری اندیشیده شده تا افراد داوطلب دریافت تسهیلات آموزش های فنی و حرفه ای را نیز بیاموزند و در کنار آن هم تلاش داریم تا بین واحد های مولد در این طرح و بازهای ملی و جهانی ارتباط ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: در هفته آینده منابع این طرح به حساب بانک ها واریز خواهد شد و آیین نامه اجرایی نیز ظرف یک هفته به استان ها ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس

امتداد -  ۲ بانک از ۶ بانک خریدار پرسپولیس قرار است رئیس هیات مدیره این باشگاه را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالا در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

 

 

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت