Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:53:54 GMT

پخش سریال «دردسرهای عظیم 2» از شبکه آی‌فیلم انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۹۱۰۶

پخش سریال «دردسرهای عظیم 2» از شبکه آی‌فیلم انگلیسی

تهران - ایرنا - مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم 2» توسط شبکه آی‌فیلم به زبان انگلیسی دوبله شده و پس از پایان پخش سری اول آن، برای نخستین بار از 24 آبان ماه روی آنتن کانال انگلیسی این شبکه قرار خواهد گرفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی شبکه آی فیلم، مجموعه‌ تلویزیونی «دردسرهای عظیم 2» به ‌کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام ادامه سری اول آن است و پیش از این در سال 1394از شبکه سه سیما پخش شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سری دوم سریال ماجراهایی اتفاق می‌افتد؛ با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آنان را حل و فصل کند اما ... .
مهدی هاشمی، فریده سپاه منصور، جواد عزتی، مریم سعادت، حسین محب اهری، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، الناز حبیبی، امیرحسین صدیق، مهران رجبی، امیر غفارمنش، سولماز غنی، مه لقا باقری، شهین تسلیمی، بهشاد شریفیان، اشکان اشتیاق، صفا آقاجانی و محمد مهدی مطلبی بازیگران «دردسرهای عظیم2» هستند.
«دردسرهای عظیم2» از 24 آبان ماه و پس از پایان پخش سری اول این سریال به جز ایام عزاداری هرشب ساعت 23 به وقت GMT روی آنتن قرار می‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های 5 ، 11 و 17 روز بعد خواهد بود.

** پا به توپ شدن «شهرزاد مظفر»
مروری بر زندگی فوتبالی و غیر فوتبالی «شهرزاد مظفر» به عنوان سرمربی فوتسال تیم ملی بانوان ایران در مستندی به نام «پنجره آبی»، مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان را با بانوان ورزشکار ایرانی بیشتر آشنا می کند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شبکه هیسپان؛ مستند « پنجره آبی» (The Blue Window) به حاشیه های فوتبالی و زندگی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران به همراه دو تن از فوتسالیست های زن ایرانی پرداخته است.
در مستند «پنجره آبی»، کارگردان سعی کرده دوربین خود را در خارج از زمین با خانواده های این فوتسالیست ها نیز همراه کند تا نشان دهد زنان ایرانی می توانند به راحتی به دنبال علایق خود باشند و هیچ تضادی بین ورزش کردن آنها و شرایط اجتماعی کشورشان وجود ندارد.
در این فیلم افراد خانواده این ورزشکاران به ذکر خاطرات خود از حضور این فوتسالیست ها در زمین ورزش و در کنار خانواده می گویند و ذکر این نکته که آنها در کنار ورزش در سطح تیم ملی توانسته اند به تحصیل خود نیز ادامه دهند و در حال طی کردن مدارج عالیه تحصیلی اند.
«شهرزاد مظفر» به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران به همراه نغمه مرادی و لیلا خیاط؛ دو تن از فوتسالیست های بانوی کشور؛ سوژه رضا فرهمند کارگردان این مستند 23 دقیقه ای هستند.
مستند « پنجره آبی» (The Blue Window) در هیسپان تی وی به اسپانیایی دوبله شده و برای روز دوشنبه ساعت 7:30 در نظر گرفته شده است. این مستند در ساعات 14:30 و 20:30 همان روز بازپخش می شود.

** «کوچک جنگلی» از هیسپان تی وی تا کاراکاس
شبکه تلویزیونی ویوه تی وی ونزوئلا ر حال پخش سریال « کوچک جنگلی» است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیسپان تی وی، دوبله اسپانیایی این سریال طی همکاری مشترک رایزنی فرهنگی ج.ا.ا. در کاراکاس و شبکه تلویزیونی ایرانی هیسپان تی وی برای پخش در اختیار شبکه تلویزیونی ویوه ونزوئلا قرار گرفته و شامگاه شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ساعت 21 به وقت محلی، به مدت تقریبی 6 هفته به نمایش گذاشته می شود.
سریال 11 قسمتی «کوچک جنگلی» یکی از سریال های پرطرفدار تلویزیونی ایران در دهه 60 است؛ که در ژانر تاریخی، حماسی و سیاسی به کارگردانی بهروز افخمی و با حضور جمع کثیری از هنرمندان ایرانی ساخته شده است. در این سریال تلاش می‌شود زوایایی از قیام میرزا کوچک خان جنگلی و مردم گیلان به نمایش درآید.
این سریال در راستای بهره برداری حداکثری از ظرفیت و توانمندی رسانه های بومی و ملی کشورهای آمریکای لاتین بمنظور معرفی فرهنگ و تاریخ ایران زمین برای پخش از شبکه ونزوئلایی یاد شده انتخاب شده است و رویکرد ضد استعماری این نهضت و سیر مبارزات تاریخی آن برای بینندگان ونزوئلایی از جذابیت ویژه ای برخوردار است.
تلویزیون ویوه ونزوئلا پیش از این نیز برنامه های مختلفی از تولیدات رسانه ملی و هیسپان تی وی را از طریق همکاری مشترک رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کاراکاس و شبکه بین المللی اسپانیایی زبان هیسپان برای شهروندان ونزوئلایی خود به پخش درآورده است که از جمله تازه ترین آنها می توان به مجموعه مستند «دفاع مقدس» و برنامه آموزشی «فارسی صحبت کنیم» اشاره کرد.
فراهنگ ** 1085 ** دریافت: ناهید پورمند * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق

مجموعه‌ای از مستند‌های تک قسمتی یا مجموعه مستند با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی در این هفته از شبکه افق سیما پخش می‌شود. مستند «خراش» مستند موضوعی با محوریت رژیم صهیونیستی به صورت مستند آرشیوی با بررسی چالش‌های سیاست خارجی رژیم صهیونیستی و تعارضات آن با کشور‌های منطقه و جهان به تبیین انزوای رو به رشد رژیم صهیونیستی در عرصه‌ی بین‌الملل می‌پردازد. مستند «خراش» شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۲۱ از قاب شبکه افق سیما پخش می‌شود.

مستند «از زمین خاکی» در حوزه اقتصاد مقاومتی ساخته شده و شعار جهش تولید را مدنظر قرار می‌دهد و شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

«نسل سوم» پرتره‌ای از فرزندان شهدایی است که در حوزه کار و فعالیت خود افراد موفقی هستند و به نوعی مسیر پدر را طی می‌کنند. این مجموعه مستند ۲۶ قسمتی به تهیه‌کنندگی محمد حسین وزیری تولید شده و شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش شود.

مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی ساخته شده است. مستند «در مرز غبار آلود» روایتی از مرحوم نادر طالب زاده است که سعی بر این داشت تا کنفرانس افق نو را در بیروت، حوالی مرز‌های سرزمین اشغالی برگزار نماید.علاقمندان می‌توانند مستند «در مرز غبار آلود» را یکشنبه حوالی ساعت ۲۱ از قاب شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» با نگاهی به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این مجموعه مستند را روز بعد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد، ۷:۳۰ صبح و ۱۴ از قاب شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

فصل دوم مستند «سلام به آینده» روایتی از مهارت‌های شغلی، علمی و هنری فرزندان ۷ تا ۱۷ سال ایران عزیز است. این مجموعه مستند روایتی از سبک تربیتی "مهارت محور" است که مادران و پدران ایرانی از هم‌اکنون برای پربار شدن آینده فرزندان‌شون و برای "رشد آینده ایران" برنامه‌ریزی کرده‌اند. همچنین اسن مستند دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن افق می‌رود.

مجموعه مستند «جاسوسان صنعتی» روایتگر پرونده‌هایی است که طی آن جاسوسی‌های بزرگی در حوزه‌های صنعتی توسط برخی کشور‌ها رخ داده است. قسمت اول این مستند سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

مجموعه مستند «تازه نفس» قصه جوانان دهه شصتی و هفتادی است که در رشته و تخصص خود از مفاخر ایران زمین محسوب می‌شوند. مجموعه مستند تازه نفس از تولیدات گروه مستند شبکه افق چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه می‌رود.

مجموعه مستند «ضد» تلاش می‌کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود. چرا که ضدیت با کلیشه‌ها کلید دیدن وقایع جهان از دریچه‌ای جدید است.

هر قسمت از این مجموعه مستند به موضوع متفاوتی مثل آلودگی هوا، آلودگی‌های نوری، حیوانات خانگی، صنایع جنگ و ... پرداخته و می‌کوشد مردم را وادار کند که نگاه متفاوت‌تری داشته باشند. در فصل سوم تلاش دارد از تسلط زیست مجازی بر زندگی انسان‌ها بگوید.مخاطبان می‌توانند قسمت شانزدهم این مجموعه مستند را پنجشنبه ساعت ۱۸ به روی آنتن افق سیما می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود