Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، فرشید فلاح در نشست برنامه ریزی برگزاری مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: امسال در صدد هستیم اولین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و نکوداشت خدمات ایشان را به شکلی فاخر و وزین برگزار کنیم که در سطح کشور نمونه و بی نظیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خدمات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حوزه سازندگی کشور، دفاع مقدس، فعالیت‌های قرآنی و سایر زمینه ها قابل توجه و تقدیر است، تاکید کرد: ایشان نگاه ویژه ای به استان کرمان داشته اند و نظر استاندار کرمان این است که در سالگرد ایشان مراسمی فاخر و در خور شان آن مرحوم برگزار کنیم.

مدیرکل حوزه استاندار عنوان کرد: یکی از وجوه شخصیتی آیت الله هاشمی رفسنجانی، نوع رفتار و نگاه ایشان بوده که در این زمینه کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود و دانشگاه فرهنگیان دبیر اجرای این کنگره خواهد بود.

فلاح گفت: کنگره آثار تربیتی و رفتاری آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز 18 دی ماه در دانشگاه فرهنگیان برگزار و آئین سالگرد ایشان را نیز عصر همان روز با حضور مقامات و سخنرانان کشوری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: درصدد ایجاد شورای سیاست گذاری ملی برای بزرگداشت شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با ریاست استاندار کرمان در تهران هستیم و تلاش می شود که استان کرمان به عنوان ستاد اجرایی این کار فعال باشد.

مدیرکل حوزه استاندار بر برگزاری نمایشگاه عکس و آثار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: کارهای خوبی از سوی شهرداری کرمان برای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شده است.

وی بر احیای موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی در رفسنجان نیز تاکید کرد و ادامه داد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این زمینه مسئولیت خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

مراسم سالگرد آیت الله هاشمی در کرمان برگزارمی شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان طومان نماد مازندرانی ها است، مردانی که رفتند تا امنیت را برای کشور فراهم کنند. حماسه سازی این غیور مردان، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. به همین منظور مراسم هشتمین سالگرد شهدای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد.  

محمدحسین رمدانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افشای خواب عجیب هاشمی‌رفسنجانی ۶ ماه قبل از فوت! | فیلم
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری