Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

استاندار مازندران به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی غرب استان از فعالیت‌های راهسازی و پروژه‌های در دست انجام با هدف بررسی از وضعیت موجود آن‌ها بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، از آنجایی که حمل‌ونقل یکی از پایه‌های اصلی توسعه پایدار و متوازن محسوب شده و تمامی جنبه‌های توسعه ملی به نحوی با گسترش و توسعه ارتباطات از جمله صنعت حمل‌ونقل در ارتباط است و همچنین با توجه به شرایط خاص حمل‌ونقل در استان مازندران و قرار گرفتن در مسیر راه‌های اصلی کشور و ارتباط آن با قطب‌های اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا استاندار مازندران در اولین بازدید خود از محورهای ارتباطی غرب استان ضمن تأکید بر نقش و جایگاه خاص حمل‌ونقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راه‌های غرب استان، از نزدیک از فعالیت‌ها و پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش‌های مختلف راهسازی، ساختمان‌های دولتی و راه روستایی بازدید و در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

 عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این بازدید اظهار کرد: محورهای ارتباطی این استان جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم، در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله رامسر، نوشهر، چالوس و ... می‌طلبد تا راه‌های ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ضرورت افزایش ارتقاء ایمنی راه‌های غرب مازندران گفت: غرب استان به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.

بهادری با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل در مازندران به‌ منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های این استان در تمامی بخش‌های حمل‌ونقل به‌ ویژه محورهای ارتباطی، در دستور کار دولت قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها در غرب استان اشاره و یادآور شد: پروژه‌های متعدد راهسازی در غرب استان در دست اجرا بوده که انشاء اله با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان باشیم.  

گفتنی است: بازدید از کارخانه زباله‌سوز نوشهر، بندر نوشهر، مسکن مهر چالوس، ساختمان در حال احداث فرمانداری نوشهر، پل روستایی متکارودبار چالوس، کتابخانه در حال ساخت شهرستان چالوس، قطعه انتهایی کمربندی نور به رویان و کنارگذر جنوبی بابل از جمله پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید استاندار و هیئت همراه قرار گرفت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرجانی فرماندار عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به نقش اساسی شوراها به عنوان پلی بین مردم و مسؤولان اظهار کرد: نقش مهم شوراها در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم بسیار برجسته است.

مرجانی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همواره پر تلاش ظاهر شده‌اند، افزود: مشورت مبنای دینی و عقلی دارد لذا مشورت با دیگران از ضروریات زندگی اجتماعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شوراها شناخت مشکلات مردم و انتقال به مسؤولان ذیربط برای رفع آن است، ادامه داد: رمز موفقیت شوراهای شهر و روستا در خدمت رسانی بیشتر به مردم، حفظ روحیه تفاهم و همدلی با شهردار و دهیار است.

فرماندار فومن بر لزوم همدلی و هم افزایی برای توسعه شهر روستا تاکید کرد و گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان نقش مهمی در توسعه متوازن شهرها و روستاها ایفا می‌کنند.

مرجانی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط متقابل بین اعضای شوراها و مسؤولان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مجموعه مدیران شهرستان نیز برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم تلاش کنند و خدمت رسانی به مردم را نوعی افتخار برای خود و مجموعه دولت تلقی کنند.

کد خبر 6094652

دیگر خبرها

  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین