Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردستان- معاون بنیاد شهید استان اصفهان با اشاره به تشییع ۴۵ شهید در یک روز در شهرستان اردستان گفت: اردستان یکی از شهرستان های پیشتاز استان در عرصه ایثار و شهادت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، سید علی قریشی در نشست خبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان با بیان اینکه مردم اصفهان در زمان دفاع مقدس و پس از آن لبیک گویان مرجعیت بوده و هستند، گفت: ایثارگران حق مطلب را در مورد دفاع مقدس ادا کرده‌اند، اما حق استان اصفهان به خوبی ادا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۵ آبان‌ماه روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نامگذاری شده است اظهار کرد: این روز، سالروز عملیات پیروزمندانه محرم و تشییع پیکر بیش از ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن استان اصفهان است که امام امت در وصف آنها گفت در کجا شهری همچون اصفهان سراغ دارید که در یک روز این همه شهید را تشییع کنند.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه  اصفهان با تقدیم ۱۱۰ شهید مدافع حرم بعد از استان های خراسان رضوی و قم رتبه سوم را در کشور دارد، افزود: ۸۰۰ هزار سند از آثار شهدای استان اصفهان در قالب سه جلد کتاب جمع آوری و انتشار یافته است.

وی با توجه به تحصیل ۱۵ هزار دانشجو و ۴ هزار دانش آموز خانواده ایثارگران استان اصفهان خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس نیز ۱۰ درصد از جامعه ایثارگری کشور مربوط به اصفهان است ولی در معرفی جامعه ایثارگری نتوانسته ایم نقش خود را خوب انجام دهیم.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در پایان به ۳۲۴ شهید تقدیمی اردستان اشاره کرد و گفت: تشییع ۴۵ شهید در یک روز برروی دستان مردم در خرداد سال ۱۳۶۰ در شهرستان اردستان نشان از انقلابی بودن مردم دیندار این شهرستان است و اردستان یکی از شهرستان های پیشتاز استان در عرصه ایثار و شهادت بوده که میطلبد رسانه ها در زنده نگه داشتن یاد این شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت کوشا باشند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی