Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ثلاث باباجانی یکی از شهرستان های استان کرمانشاه است که تا سال 81 بخش بود و از آن سال تاکنون به شهرستان ارتقا یافته و مردم آن برای انجام کارهای درمانی باید به جوانرود و دیگر شهرستان های اطراف مراجعه کنند.

** تاکید استاندار بر تسریع در ساخت بیمارستان
استاندار کرمانشاه در دومین سفر خود به منطقه اوراماتات بعد از پاوه روز شنبه به شهرستان ثلاث باباجانی رفت و یکی از برنامه هایش بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی در دست ساخت این شهرستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جلسه شورای اداری شهرستان هم استاندار بر تسریع در اتمام این بیمارستان تاکید کرد و گفت: براساس برنامه زمان بندی این بیمارستان در هفته دولت سال آینده افتتاح می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه اعلام کرد که بیمارستان به صورت کامل و تجهیز شده تا شهریور سال 97 افتتاح می شود.

پیشرفت 70 درصدی بیمارستان 32 تختخوابی
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تشریح روند ساخت این بیمارستان پرداخت و گفت: مرحله اول بیمارستان شامل ستون ها و سقف با اعتبار حدود 20 میلیارد ریال در آذر ماه 92 تحویل پیمانکار شد اگر چه مدت پیمان 9 ماه بود ولی بعد از 2 سال و در آذر ماه 94 تحویل گردید.
دکتر پویان احمدی افزود: بعد از طی مراحل اداری مناقصه مرحله دوم و تکمیلی و پد هلی کوپتر در پاییز 95 برگزار شد و شرکت مثلث پی سازان با مبلغ 82 میلیارد ریال برنده شد.
او مدت قرارداد ساخت مرحله دوم بیمارستان را 14 ماه ذکر کرد و گفت: شروع فاز دوم عملا از اول فروردین 96 بوده و پروژه باید در پایان اردیبهشت 97 تحویل گردد.
وی اظهار کرد: اکنون پروژه با روند خوبی با پیشرفت حدود 70 درصد در حال اجراست و احتمالا در موعد مقرر تحویل می شود.
وی گفت: کارهای اداری مربوط به انشعابات آب، برق، تلفن و گاز تمام شده و در صورتی که جوابیه استعلام از ادارات کل استان واصل شود، انشعابات مورد نیاز اخذ خواهد شد.
وی در مورد موانع بر سر ساخت این پروژه نیز گفت: با توجه به اینکه قسمتی از محوطه و ساختمان نگهبانی در رینگ شهری واقع شده اگر این مشکل حل نشود عملا بهره برداری از بیمارستان غیرممکن خواهد بود.
در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی استاندار کرمانشاه بر تجهیز بیمارستان بلافاصله پس از اتمام ساخت فیزیکی آن تاکید کرد و گفت: انتظار داریم بیمارستان قبل از موعد مقرر افتتاح شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: همزمان با پیشرفت فیزیکی ساخت بیمارستان، امکانات و تجهیزات لازم برای تجهیز آن را نیز آماده می کنیم و بعد از تحویل بیمارستان را تجهیز خواهیم کرد.
دکتر ابراهیم شکیبا افزود: تمام تلاش ما افتتاح بیمارستان قبل از موعد مقرر است.
در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز در باره قرار گرفتن بخشی از محوطه بیمارستان در رینگ شهری گفت: در نشستی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تازه آباد موضوع را مطرح می کنم و از نظر ما مشکلی برای ادامه ساخت محوطه بیمارستان و بخش های جانبی آن وجود ندارد.
مجتبی نیک کردار، خواستار تسریع در روند ساخت بیمارستان شد و افزود: موضوع رینگ شهری از نظر ما حل شده است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
شهرستان ثلاث باباجانی که سال 81 از جوانرود منفک و به شهرستانی مستقل تبدیل شده است، هزار و 418 کیلومتر مساحت دارد و 38 هزار نفر در قالب 12هزار خانوار در این شهرستان سکونت دارند.
این شهرستان دارای 2 بخش مرکزی و ازگله، 206 روستا و 2 شهر تازه آباد با 18هزار نفر جمعیت و ازگله با 2 هزار نفر جمعیت است.
شهرستان ثلاث باباجانی 40 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود