Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه تنها شهرستانی است که زمین فوتبال استاندارد و چمن ندارد و سال ها است که وعده مسئولین در این خصوص تحقق نیافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخ شمیران، ثلاث باباجانی شهرستانی محروم در غربی ترین نقطه کشور در استان کرمانشاه و هم مرز با کشور عراق است.این شهرستان یکی از محروم ترین شهرستان های کشور و استان کرمانشاه است که فاقد بسیاری از امکانات ورزشی، رفاهی، بهداشتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

در این بین امکانات ورزشی شهرستان ثلاث باباجانی بیش تر از سایر حوزه ها مورد انتقاد جوانان قرار گرفته است چرا که این شهرستان جوانان با انگیزه ای دارد که فضا و امکانات لازم را در اختیار ندارند تا بتوانند استعداد و علایق خود را به نمایش بگذارند.

با توجه به گرایش بیشتر جوانان به ورزش فوتبال، زمین چمن استاندارد یکی از مهمترین و اصلی ترین خواسته های جوانان در طول دهه اخیر بوده است و در این بین بارها مسئولین امر قول حل مشکل زمین فوتبال را به جوانان داده اند.

ثلاث باباجانی در واقع تنها شهرستان در استان کرمانشاه است که زمین فوتبال چمن ندارد و این امر خود نشان از میزان محرومیت این شهرستان مرزی و جنگ زده از امکانات ورزشی است.

زمین فوتبال ثلاث باباجانی که در ورودی شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی قرار دارد همواره شاهد حضور علاقه مندان به این رشته ورزشی است و تعداد این جوانان به اندازه ای است که چشم هر مسافری را به خود خیره می کند.

یکی از مشکلات زمین فوتبال ثلاث باباجانی این است که در فصل زمستان با توجه به بارش ها آب در آن جمع می شود و به نوعی به استخر تبدیل می شود و در فصل بهار نیز با توجه به رویش علف های هرز این محل به عنوان محل چرای دام های برخی از روستاها مورد استفاده دامداران قرار می گیرد.

 

یک فوتبالیست: زمین چمن می تواند زمینه ساز معرفی استعدادهای جوانان ثلاث باباجانی باشد

جبار فیروزی یکی از صدها جوان علاقه مند به رشته ورزشی فوتبال در ثلاث باباجانی است که سال ها برای حضور در دیگر تیم های استانی و کشور تلاش کرد و در این زمینه موفقیت های را هم پشت سر گذاشت.

این ورزشکار در گفت و گو با خبرنگار شاخ شمیران، اظهار داشت: ثلاث باباجانی یکی از شهرستان های استان کرمانشاه است که دارای استعدادهای فراونی در رشته ورزشی فوتبال است.

فیروزی افزود: اصلی ترین مانع پیشرفت جوانان نبود امکانات و عدم توجه به جوانان این دیار درخصوص تامین اعتبارات و هزینه های لازم برای حضور ورزشکاران در مسابقات استانی و کشوری است.

وی عنوان کرد: اگر کسی بخواهد استعدادهای خودش را به استان و دیگر تیم های کشور بشناساند باید با هزینه شخصی خود اقدام کند و این امر برای خانواده های این دیار محروم و نیازمند، شدنی نیست.

فیروزی خاطرنشان ساخت: نبود زمین چمن موجب محرومیت هایی برای ورزش فوتبال شهرستان می شود به عنوان مثال تیم فوتبال شهرستان ثلاث باباجانی در لیگ استان حضور داشت اما به دلیل نبودن زمین چمن در شهرستان مجبور می شود که بازی های خود را به عنوان میزبان در سایر شهرستان های همجوار با پیمودن مسافت و صرف هزینه هایی برگزار کند و این امر خود یک نمونه کوچک از نیاز به زمین فوتبال است.

وی در پایان گفت: اگر زمین فوتبال شهرستان ثلاث باباجانی چمن شود می تواند زمینه مناسبی برای پیشرفت و رفع موانع و مشکلات را در پیش روی روزشکاران قرار دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ثلاث باباجانی: زمین فوتبال ثلاث باباجانی چمن می شود

 

بختیار میرکی زاده در گفت و گو با خبرنگار شاخ شمیران، اظهار داشت: مسئولین استانی اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه وعده حل مشکل زمین چمن ثلاث باباجانی را داده اند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ثلاث باباجانی گفت: در سومین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان کرمانشاه که در شهرستان هرسین با ریاست مدیرکل و معاونین و روسای ادارات ورزش شهرستانهای استان برگزارشد، مشکلات استخر و زمین چمن شهرستان ثلاث  باباجانی به عنوان یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان محروم و مرزی مطرح شد.

میرکی زاده افزود: ثلاث باباجانی هنوز زمین چمن ندارد و زمین چمن یکی از نیازهای اصلی فوتبال دوستان است.

وی بیان داشت : الحمدالله با مساعدت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعتبارات بسیار خوبی جهت چمن کردن زمین فوتبال ثلاث باباجانی در دست اقدام است.

نماینده اورامانات: اعتبار لازم را برای چمن زمین فوتبال ثلاث باباجانی از وزیر ورزش گرفته ام

شهاب نادری در گفت و گو با خبرنگار شاخ شمیران، از پیگیری های لازم برای چمن کردن زمین فوتبال ثلاث باباجانی خبر داد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان ثلاث باباجانی در زمینه ورزشی مشکلات فراوانی دارد که نبود زمین چمن یکی از مهمترین های آنها است.

نادری اظهار داشت: در کنار تلاش برای رفع سایر مشکلات در حوزه ورزش تلاش هایی را برای گرفتن اعتبارات لازم برای چمن فوتبال شهرستان ثلاث باباجانی را انجام داده ام.

وی خاطرنشان ساخت: در این خصوص از وزیر محترم ورزش وعده لازم در خصوص تامین اعتبار چمن نمودن زمین فوتبال ثلاث باباجانی را گرفته ام و امیدوارم در سال آینده این خواسته به حق و ضروری ورزشکاران این شهرستان محروم محقق شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی