Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران با اشاره به برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی،پیوند علم و عمل در مدیریت شهری را به عنوان یکی از نتایج این کنفرانس ذکر کرد.

ابراهیم شیخ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص دستاوردها و
نتایج سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی افزود: تلاش می شود تجارب و دانش حاصل از این کنفرانس از طریق مشارکت حرفه ای منابع انسانی با انجمن مدیریت منابع انسانی و اساتید این حوزه به مدیریت شهری منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در گام بعدی در راستای پیوند بدنه مدیریت انسانی شهرداری تهران با متخصصان این حوزه اقدام خواهد شد.
معاون شهردار تهران تصریح کرد: در حقیقت شهرداری تلاش می کند میان بدنه منابع انسانی شهرداری و سازمان های حرفه ای این حوزه ارتباط برقرار کند تا بتواند وارد شبکه های ملی و جهانی منابع انسانی شود.
شیخ یکی دیگر از ویژگی های این کنفرانس را میزان مشارکت در آن ذکر کرد و گفت: در این دوره بیش از هزار نفر از معاونین منابع انسانی مدیریت شهری و سایر سازمانهای کشور در2روز این کنفرانس حضور پیدا کردند که در مقایسه با دوره های قبل بیشتر بوده است
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های دولت حضور زنان و جوانان در عرصه مدیریتی کشور است گفت: بر همین اساس محور اصلی سیزدهمین دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی زنان و جوانان بود.
شیخ افزود: در این کنفرانس با نگاه حرفه ای و علمی، مدل ها و رویکردهای برتر برای ورود زنان و جوانان به پست های مدیریتی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: این کنفرانس نشان می دهد اگر از رویکردهای مناسب و حرفه ای در این خصوص استفاده نکنیم، در اجرای کار با شکست مواجه خواهیم شد.
معاون شهردار تهران یادآور شد: برای مثال در مدیریت شهری گذشته، مشاور امور بانوان با هزینه های بسیار زیاد و منابع قابل توجه حمایت شد اما در نهایت آنها نتوانست ارزش افزوده مناسبی برای نظام مدیریت شهری ایجاد کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر آن در دولت قبل مشاوران جوان نیز به یک پروژه شکست خورده تبدیل شد و خروجی موفقی برای پیشبرد راهبردها و برنامه های دولت به دنبال نداشت.
به گفته شیخ در کنفرانس سیزدهم توسعه منابع انسانی، راهکارهای حرفه ای و متکی به تجارب روز ارائه می شود تا خلاهای تئوریک در این زمینه را پر کند.
کنفرانس منابع انسانی از سال 1382 تاکنون با حمایت سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران و توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.
سیزدهمین دوره این کنفرانس 15 و 16 آبان امسال در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/9353 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تکرار موضع پیشین روسیه درباره مذاکرات برای حل دیپلماتیک جنگ اوکراین، گفت که هرگونه مذاکره بدون حضور و مشارکت روسیه منتج به نتیجه نخواهد شد.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره کنفرانس صلح اوکراین که قرار است در سوئیس برگزار شود، گفت: درک نمی‌کنیم که این کنفرانس صلح چه نقطه عطفی است! از چنین کنفرانسی چه انتظاراتی باید داشت؟ بدون حضور و مشارکت روسیه، چطور می‌توان درباره نتیجه کنفرانس صحبت کرد؟ چنین اتفاقی مطلقاً امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این (کنفرانس) ابتکاری است که برای رسیدن نتیجه طراحی نشده است! موضع روسیه درباره مذاکرات صلح مشخص و مشهور است. موضع ما منسجم، کاملاً شفاف و رییس جمهور بارها آن را تکرار و تایید کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به همراه الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی وی، ۱۱ آوریل در کرملین رایزنی کرده و بعد از آن، پوتین تاکید کرد که مسکو هرگز حل و فصل صلح‌آمیز مناقشات را رد نکرده و همواره نسبت به این راه‌حل متمایل بوده است.

کد خبر 6095202

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است