Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:48:10 GMT

اختصاص تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان آستارا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۲۹۹۱

اختصاص تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان آستارا

آستارا - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از اختصاص 850 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به 17 نفر از هنرمندان این شهرستان خبر داد.

شاپور تشرینی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این تسهیلات در رشته های گرافیک، نویسندگی، خوشنویسی، طراحی و دوخت لباس و به میزان 50 میلیون ریال به هر نفر اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کسب و کار خانگی، راهکار خوبی برای درآمدزایی است و حمایت از مشاغل خانگی، هزینه زندگی را کاهش می دهد.
وی یکی از اولویت ها و دغدغه های مهم دولت تدبیر و امید را بهبود وضعیت اشتغال در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاهی فرهنگی، همواره در راستای حمایت از فعالان فرهنگ و هنر گام برمی دارد.
400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ساماندهی شده اند.
**ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مادران باردار در روستاهای آستارا
مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا روز یکشنبه در جلسه کمیته ارتقای سلامت مادران در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: حضور به موقع تیم سلامت در نجات جان مادران باردار پرخطر مهم است و در این رابطه، آموزش های لازم به مادران و خانواده های آنان داده می شود.
شهرام حسین نژادی با اشاره به اینکه در طرح تحول نظام سلامت به ارتقای سلامت مادران توجه شده است، اضافه کرد: 6 مرکز بهداشتی درمانی، پنج پایگاه و 23 خانه بهداشت در آستارا جهت ارائه مشاوره و مراقبت های درمانی به مادران فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: با هدف ارتقای سطح سلامت بانوان و مادران روستانشین، مکمل های دارویی رایگان نظیر قرص آهن و مولتی ویتامین در اختیار آنها قرار می گیرد.
وی افزود: برای خدمات رسانی هر چه بهتر به این قشر، در شبکه بهداشت و درمان آستارا به صورت شبانه روزی اتاق اسکان مادران باردار راه اندازی شده است.
حسین نژادی افزود: انتقال بیماران روستاهای صعب العبور به خصوص زنان باردار به مراکز درمانی در حین ناپایداری های جوی، اغلب مشکلاتی را درپی دارد و اتاق اسکان مادران باردار از این مشکلات کاسته است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش