Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس شورای شهر تهران، ری، تجریش گفت: میزان هزینه‌های ثبت شده در مراسم اربعین امسال از رقم 10 میلیارد تومان نیز کمتر بوده است.محسن هاشمی؛ در بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران بیان داشت: نامه‌ای در خصوص مدیران بازنشسته از سوی شهردار تهران به شورا ارسال شده است این نامه در کارتابل من است و تا این لحظه آن را ندیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خبرنگاران درخواست کرد اجازه دهند پس از اینکه نامه را مطالعه کرد در این خصوص اظهارنظر و صحبت کند.

هاشمی با اشاره به اینکه در ابتدای جلسه شورا گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری تهران در مراسم اربعین حسینی در کربلا و نجف ارائه شد بیان داشت: خوشبختانه  شهرداری تهران براساس اعتبارات مصوب شورای چهارم اقدامات لازم را در مراسم اربعین انجام داده است.

وی افزود: این در حالی است که میزان هزینه‌های ثبت شده در مراسم اربعین امسال از رقم 10 میلیارد تومان نیز کمتر بوده است.

هاشمی گفت: در ادامه جلسه بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه‌ها که با امضای 8 نفر از اعضا به هیات رئیسه ارجاع داده شده بود در دستور کار قرار گرفت که در نهایت و با توضیحات محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران یک فوریت این طرح رأی نیاورد و در نهایت قرار شد به صورت عادی مورد بررسی قرار بگیرد.

هاشمی تصریح کرد: انتخاب 2 نفر از اعضای شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته شورای ساماندهی توسعه و گسترش مساجد شهر تهران سومین دستورجلسه شورای شهر تهران بود که در این بخش نیز محمد سالاری به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و احمد مسجدجامعی به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران جهت عضویت در کمیته شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مسائل شهر تهران معرفی شدند که در نهایت مسجدجامعی با 20 رأی و محمد سالاری با 18 رأی به عنوان نمایندگان شورا در این کمیته انتخاب شدند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ شهردار بندرعباس گفت: در این مراسم کارگران زحمتکش پاکبان، فضای سبز و بخش‌های عمرانی و خدمات شهری حضور دارند.
مهدی نوبانی افزود: پرداخت به موقع حقوق کارگران و به روز کردن بیمه‌ها در اولویت شهرداری است.
وی گفت: طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران آماده شده است که بر اساس آن حقوق و مزایای آنها بر اساس سختی کار پرداخت می‌شود.
شهردار بندرعباس گفت: از دو سال گذشته تاکنون ۱۱ نفر از کارگران حین کار، جان خود را از دست داده اند.
نوبانی افزود: در تلاش هستیم تا همسر و یا فرزند فوت شدگان در شهرداری بندرعباس مشغول به کار شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این مراسم گفت: اکنون فاصله پرداخت حقوق کارگران در شهرداری بندرعباس به کمتر از یک ماه رسیده است.
مصیب نظری افزود: برای راه اندازی مرکز رفاهی و درمانی ویژه کارگران شهرداری در تلاش هستیم.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بخشی از زحمات کارگران باید با پرداخت به موقع حقوق جبران شود.
احمد مرادی افزود: حقوق و بیمه از مطالبات اصلی کارگران است که باید به آن توجه شود.
وی گفت: تلاش همه ما در مجلس شورای اسلامی نیز برای وضع قانون به نفع جامعه کارگری است.

بیشتربخوانید:  تجلیل از کارگران نمونه جزیره هرمز
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان نیز گفت: پرداخت حقوق کارگران باید در اولویت هر سازمانی قرار گیرد و بقیه امور در مراحل بعدی است.
در پایان این مراسم از ۱۸ کارگر نمونه در بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس و ۱۱ خانواده کارگران که جان خود را از دست دانده اند، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس