Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@03:49:33 GMT

بیمارستان سرپل ذهاب تخریب شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۳۴۱۰

بیمارستان سرپل ذهاب تخریب شده است

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی نیک کردار(معاون عمرانی استاندار کرمانشاه) گفت: ۵ هزار تخته پتو توسط هلال احمر میان آسیب دیدگان توزیع شده است. راه‌های روستایی نیز تا ساعت ۱۰ صبح بازگشایی می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۴۰ دستگاه آمبولانس کار نقل و انتقال مجروحان را انجام می‌دهند که با روشن شدن هوا ۲۰ بالگرد مستقر در استان نیز کار انتقال مجروحان را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار گفت:  غیر از شهرستان سرپل ذهاب برق بقیه شهرستان‌های استان وصل است که مسئولان اداره برق قول داده اند تا ساعت ۱۰ صبح مشکل قطعی برق سرپل ذهاب را رفع کنند. سرپل ذهاب و روستاهای اطراف آن بیشترین آسیب و تلفات را در زلزله یکشنبه شب داشت.

وی گفت: اگرچه در 32 شهر دیگر استان کرمانشاه زلزله خساراتی را ایجاد کرد اما خوشبختانه تلفات جانی در آنها گزارش نشده است.

فرامرز اکبری(فرماندار قصر شیرین) نیز درباره آخرین وضعیت قصرشیرین بیان داشت: بیمارستان سرپل ذهاب تخریب شده و یک مرکز درمانی در قصر شیرین است که علاوه بر مصدومانی که در این منطقه هستند باید مصدومین سرپل دهاب را نیز  در این بیمارستان تحت درمان قرار داد.

وی تاکید کرد: تقریبا خدمات درمانی به نحو مطلوبی اجرا می‌شود. کسانی که نیاز به اعزام دارند توسط آمبولانس های اتوبوسی به مراکز دیگر اعزام می‌شوند

اکبری درباره اسکان مردم زلزله زده بیان داشت: بحث اسکان  در حال ساماندهی است. مشکل آب آشامیدنی نیز حل شده البته کمی گل‌آلود شده بود که این مساله نیز حل شده است. نیاز فوری به چادر داریم که قرار شد هلال احمر آن را ارسال و تامین کند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر

آسفالت تونل کندوان، بیش از 2 سال است توسط «عوامل راه‌ساز»، «تخریب و لایه‌برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت‌هاست،‌ توسط عوامل راه‌ساز، «تخریب فنی» شده است. مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشا نمی‌دهد، آسفالت مسیر کنده شده است.

این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ‌ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می‌کند که برای شیشه‌های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می‌کند. در مقابل،‌ اخیراً «چراغ‌های مخفی رنگی در بخش‌هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند./ دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز