Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تاکید کرد: طی چند سال اخیر بسیاری از ماشین آلات عمرانی و تجهیزات این سازمان مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا به روز شده و به سمت و سوی کیفیت بهتر، برای داشتن محیط زیست پاک و سالم رفته است.

حمیدرضا صبور در گفتگو با خبرنگار ایمنا افزود: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یکی از سازمان های متعلق به شهرداری اصفهان است که به صورت ۲۴ ساعته در ۳۶۵ روز سال مشغول فعالیت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه عمده فعالیت سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در ۵ مورد خلاصه می شود، گفت: بخش اول اعزام کلیه ماشین آلات عمرانی اعم از کمپرسی، لودر، گریدر، بیل مکانیکی، بیل زنجیری، تانکرهای آب، جرثقیل ها در ظرفیت های مختلف به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای انجام کارهای عمرانی و خدماتی در ۲ شیفت کاری است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان بخش دوم را اعزام ماشین آلات خدماتی به سطح شهر دانست و ادامه داد: این ماشین ها مخصوص حمل پسماند وجاروب مکانیزه در سایزهای متفاوت هستند.

وی یادآور شد: اقدام سوم سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، تعمیرات و نگهداری کلیه ماشین آلات سبک و سنگین شهرداری اصفهان است که در ۲ شیفت کاری جهت نگهداری و تعمیرات این ماشین ها اقدام می شود تا بتوانند وظایف خودشان را در سطح شهر به نحو احسن انجام دهند.

صبور وظیفه بعدی که به عهده سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان است، را نظافت و لایروبی رودخانه زاینده رود عنوان و تصریح کرد: هر روز اکیپ های ویژه در ۲ شیفت کاری چه رودخانه آب داشته باشد و چه خشک باشد، برای نظافت و زیبایی رودخانه مشغول فعالیت هستند و محل های حادثه خیز رودخانه که در زمان پر آبی ایجاد می شود را با روش های خاص برطرف می کنند.

وی افزود: حتی در حال حاضر که آبی در رودخانه زاینده رود نیست، سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برای زیباتر شدن مسیر رودخانه و نظافت آن تلاش می کند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به پنجمین وظیفه این سازمان گفت: در این سازمان اکیپ گروه ضربت و حوادث غیر مترقبه وجود دارد که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت شیفت بندی آماده هستند تا اگر اتفاق غیر مترقبه ای در سطح شهر به وجود آمد و به ماشین آلات سنگین نیاز بود، در اسرع زمان این ماشین آلات به محل حادثه اعزام شوند.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر بسیاری از ماشین آلات عمرانی و تجهیزات این سازمان مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا به روز شده و به سمت و سوی کیفیت بهتر، برای داشتن محیط زیست پاک و سالم رفته است.

صبور اظهارکرد:  سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نقش عمده ای در پاکیزگی شهر دارد، از این رو این سازمان به صورت شبانه روز مشغول خدمت رسانی به شهر و شهروندان است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان از شهریور ۱۴۰۱ در راستای افزایش مشارکت شهروندی برای حفظ محیط زیست، اقدام به شناسایی مشترکین خود در گروه‌های هدف مختلف کرده است، گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون تعداد ۱۳۴۲ فرم شناسایی مشترکین در سامانه سنا ثبت نهایی شده است.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی مشترکین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر با افزایش جمعیت و در پی آن بالا رفتن مصرف، تولید پسماند در ابعاد گوناگون خانگی، شهری، صنعتی و بیمارستانی به سرعت گسترش یافته، از این رو کاهش تولید پسماند امری ضروری است.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های اصلی مدیریت شهری، مدیریت پسماند شهری است و یکی از کلیدهای موفقیت در تمام مراحل آن، آگاهی و مشارکت شهروندان است، افزود: در حال حاضر مشارکت شهروندان در فرآیند مدیریت پسماند از طریق کاهش تولید و تفکیک پسماندها از یکدیگر در مبدأ به عنوان یکی از کاراترین و اقتصادی‌ترین روش‌های پردازشی در بیشتر کشورهای دنیا صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی شهروندان از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های عمومی و افزایش سطح فرهنگ و آگاهی شهروندان به تدریج موجب کاهش میزان تولید پسماند و صرفه‌جویی در مصرف منابع شده و از طرفی میزان تفکیک پسماندها در مبادی تولید افزایش خواهد یافت که این امر به نوبه خود موجب کاهش هزینه‌ها از جمله حمل‌ونقل پسماندها، خواهد شد.

ساکتی ادامه داد: سنگ بنای ارائه تمام خدمات به‌صورت صحیح و اصولی و دریافت بازخوردها، ارزیابی و سنجش طرح‌ها و فعالیت‌های انجام شده در جوامع موفق، شناسایی کامل و هدفمند مشترکین است، از این رو سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از شهریور ۱۴۰۱ در راستای توانمندسازی و افزایش مشارکت شهروندی در خصوص حفاظت از محیط زیست، اقدام به شناسایی مشترکین خود در گروه‌های هدف مختلف کرد.

وی اضافه کرد: در راستای انجام این امر خطیر ناظران شاغل در سازمان مدیریت پسماند و کارشناسان پسماند شاغل در ادارات خدمات شهری شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه اقدام به شناسایی مشترکین کردند.

ساکتی با بیان اینکه فرآیند شناسایی مشترکین از ابتدای دی ۱۴۰۲ با این هدف که تمام عملیات ثبت اطلاعات مشرکین به صورت جامع، یکپارچه و سیستماتیک صورت گیرد، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی درباره بارگذاری فرم شناسایی مشترکین در سامانه سنا انجام شده و برای هر یک از کاربران مناطق و سازمان مدیریت پسماند نام کاربری و رمز عبور (دسترسی) مشخصی تعریف شده است تا مسئول مربوطه با ورود به سامانه، نسبت به ثبت اطلاعات فرم شناسایی مشترکین در سامانه اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح تاکنون تعداد ۱۳۴۲ فرم شناسایی مشترکین در سامانه ثبت نهایی شده است، افزود: برای ثبت دقیق مشترکین از طریق سامانه سنا لازم است، موقعیت مکانی مشترک Gps و اینترنت کاربر فعال باشد.

کد خبر 746582

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود