Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : طرح انتقال آب از چشمه سارهای قطری به شاهرود با تصویب در شورای عالی آب و تصمیم گیری در سطح ملی اجرایی شود.
وی پیشرفت فیزیکی طرح انتقال آب از چشمه قطری استان گلستان به شاهرود را بالای 95 درصد اعلام کرد.
وی این طرح را مهم ترین و گرانترین طرح آبی کشور برشمرد و اظهار داشت: وزارت نیرو تاکنون 400 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهری تصریح کرد : انتقال آب از مناطقی که دارای شرایط مطلوب بارشی هستند به منظور رفع بحران خشکسالی و قطعی آب در شاهرود باید در دستور کار مسوولان استانی قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ادامه داد : عملیات اجرایی خط انتقال آب از چشمه قطری برای تامین آب آشامیدنی شاهرود بر مبنای آب تخصیصی پنج میلیون متر مکعب در سال است.
به گزارش ایرنا، میانگین سرانه مصرف آب در کشور حدود 200 لیتر در شبانه روز و در استان سمنان 160 لیتر است، در استان سمنان حدود یک میلیارد و 250 میلیون مترمکعب آب در سال تولید می شود.
طرح انتقال آب از چشمه قطری به شاهرود برای رفع مشکل کم آبی این شهرستان از حدود 20 سال قبل مطرح شده و از 11 سال پیش با مصوبه هیات دولت وقت آغاز شد.
شهرستان شاهرود با چالش کمبود بیش از 150 لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی مواجه است و باید با اجرای این طرح ملی برای رفع آن اقدام کرد.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،تعداد زیادی از فرهنگیان هر سال به علت‌های مختلف مانند تغییر محل زندگی، ازدواج، انتقال اجباری پدر یا همسر به دنبال گرفتن انتقالی موقت یا دائم از محل کار خودشون هستند.

 برخی از فرهنگیان خصوصا بانوان فرهنگی درباره نقل و انتقالات با مشکلاتی مواجه هستند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند .

شهروند خبرنگار ما می‌گوید بعد از ۱۵ سال خدمت در پاکدشت خواستار انتقال به محل زندگی خود در تهران است ولی تاکنون با درخواستش موافقت نشده است.

بنا بر اعلام  آموزش و پرورش، مشمولان انتقال فرهنگیان باید دارای شرایطی که آموزش و پرورش و ستاد اجرایی آن تصویب کرده است باشند .

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

فرهنگیان زیادی برای تدریس به شهرستان‌های اطراف تهران از جمله پاکدشت می‌روند و هرساله درخواست جابجایی به شهر تهران دارند و در سامانه نقل و انتقال ثبت نام می‌کنند اما با انتقالی آنها به خاطر کمبود نیرو در مبدا موافقت نمی‌شود در حالی که در شهر تهران کمبود معلم داریم و متاسفانه این کمبود نیرو با جذب نیروهای از استان‌های مختلف تامین می‌شود در حالی که می‌توانند نیروها را ساماندهی کنند.
من معلم مقطع ابتدایی هستم و ۱۵ سال است که  از تهران پاکدشت می‌روم، لطفا ابن موضوع را پیگیری کنید. 

 

 

دیگر خبرها

  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود