Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:10:51 GMT

صادرکنندگان نمونه استان زنجان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۹۱۰۸

صادرکنندگان نمونه استان زنجان معرفی شدند

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو، استاندار زنجان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان و فعالان و مسئولان اقتصادی زنجان از کتاب طرح ممیزی صادراتی این استان که به معرفی نقاط قوت و ضعف صادرات زنجان پرداخته است، رونمایی شد.
این کتاب که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تدوین و تالیف شد، راهکارهای افزایش تعداد صادرکنندگان و موانع پیش روی صادرات استان بررسی و ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کنار این مراسم از شرکت کالسیمین با صادرات 57 میلیون و 315 هزار دلار در سال 94 با محصول شمش روی، شرکت سیم و کابل ابهر با 20 میلیون و 600 هزار دلار با صادرات انواع کابل فشار قوی و قدرت و صنایع خالص سازان روی با صادرات 18 میلیون و 588 هزار دلار با کالای شمش روی تجلیل شد.
از شرکت های صانع روی زنجان با صادرات شمش روی به میزان 9 میلیون و 738 هزار دلار، گسترش صنایع روی ایرانیان با صادرات شمش روی به مبلغ هشت میلیون و 235 هزار دلار، فرزام تجارت زنگان با صادرات محصولات متفرقه به ارزش 6 میلیون و 305 هزار دلار و شرکت شیرپاستوریزه پگاه زنجان با کالای لبنیاتی به میزان پنج میلیون و 97 هزار دلار تجلیل شد.
شرکت سیلیس آرا با محصول بلوک سیلیسی به میزان چهار میلیون و 563 هزار دلار، کیمیای زنجان گستران با صادرات کنسانتره روی به میزان 2 میلیون و 876 هزار دلار و پوشاک نانو مهیار با صادرات پوشاک به ارزش یک میلیون و 478 هزار دلار از دیگر واحدهای صادرکننده ای بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
شرکت های آذرمهر آندیا با محصول سیم و کابل به میزان یک میلیون و 985 هزار دلار، ذوبگران رنگین فلز با محصول شمش سرب به میزان یک میلیون و 697 هزار دلار، شرکت حسین بازرگانی با کالاهای متنوع به ارزش 544 هزار دلار و شرکت رویای عصر رایانه با صادرات 22 هزار دلار شرکت های جدید صادراتی زنجان بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد

ارسطو محمدی با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می یابد، گفت: بارش پراکنده باران نیز در برخی اوقات محتمل است.

وی اظهار داشت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری موج جدید بارشی از جو استان عبور می کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می شود و برای ساعات بعدازظهر بارش های نسبتا شدیدی پیش بینی شده است.

محمدی با بیان اینکه روز چهارشنبه نیز بارشهای پراکنده ای روی خواهد داد، افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتا پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد:‌ با ورود سامانه بارشی از جو استان دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته مجددا افزایش می یابد.

محمدی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱، خرمدره ۱۱ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار هشت و ۱۹ درجه، حلب ۶ و ۲۲ درجه، گرماب ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد