Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اردبیل - سرپرست پست بانک استان اردبیل گفت: آماده پرداخت تسهیلات کم‌بهره به شرکت‌های دانش‌بنیان زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان اردبیل در زمینه‌های کشاورزی، آب و محیط زیست هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شاپور ابری اظهار کرد: آماده پرداخت تسهیلات کم‌بهره به شرکت‌های دانش‌بنیان زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان اردبیل در زمینه‌های کشاورزی، آب و محیط زیست هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه با پارک علم و فناوری استان بسته شد که در خصوص ایجاد تعامل بیشتر و همکاری برای حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان منعقد شد که امیدواریم باعث افزایش ظرفیت‌های این بخش در زمینه اشتغالزایی برای جوانان استان باشد.

سرپرست پست بانک استان اردبیل تصریح کرد: سال گذشته پست بانک تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارایه خدمات به شرکت‌هایی که در حوزه IT و ICT فعالیت دارند با صندوق توسعه ملی بسته شد که در راستای طرح‌های اشتغالزایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بود.

ابری ادامه داد: پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد برای طرح‌های کشاورزی در حال انجام است و پرداخت تسهیلات با نرخ ۶ درصد نیز تا یک ماه آینده برای فعالان و صاحبان شرکت‌ها در حوزه IT میسر خواهد شد.‌

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات در زمینه‌های مختلف و بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های ستاد تسهیل به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.

سرپرست پست بانک استان اردبیل بیان کرد: در جلساتی که با سرمایه‌گذاران و استاندار محترم استان داشتیم توافقات اولیه برای پرداخت تسهیلات ۱۲ میلیارد ریالی به ۲ واحد تولیدی استان انجام گرفته است که در صورت توافق نهایی این اقدام انجام خواهد گرفت.

 

46

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان