Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه و استاندار زنجان در پیام مشترکی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله مناطق غرب کشور، آمادگی کامل استان زنجان برای ارائه کمک و امدادرسانی به مردم حادثه دیده و اعزام نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، آیت‌اله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیام مشترکی، آسیب دیدن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله شب گذشته در استان‌های غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه را موجب تاسف دانسته و ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این مناطق، آمادگی کامل استان زنجان برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده و نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن این پیام آمده است؛

بسم ا... الرحمن الرحیم

وقوع زمین لرزه شب گذشته و جان باختن و آسیب دیدن شمار زیادی از هموطنان عزیز در استان‌های غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه بر اثر این حادثه غم‌بار، موجب تاسف و تاثر گردید.

 

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان جانباختگان و تمامی آسیب دیدگان این واقعه دلخراش، برای عزیزان سفر کرده علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان و حادثه دیدگان، صبر جمیل و التیام و آرامش مسئلت می‌نماییم.

 

استان زنجان نیز آمادگی کامل خود را برای اعزام نیروهای امدادی و تخصصی و کمک رسانی به مناطق و استان‌های غرب کشور اعلام می‌دارد، امید است با همت و مجاهدت نیروهای پرتلاش امدادی و مدیریت بحران، از بروز خسارات بیشتر در این مناطق جلوگیری شود و با انجام اقدامات پیشگیرانه مناسب در سراسر کشور از ویرانی و خرابی های احتمالی در بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اتوبان زنجان به تاکستان بعد از پل دولت آباد، ۲۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

بنابر اعلام اورژانس، ۲۱ نفر از مصدومان به مراکز درمانی جهت مداوا منتقل شدند.

دو نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

اورژانس کشور برای کمک به مصدومان حادثه، ۷ دستگاه آمبولانس اعزام کرد که زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه، یک دقیقه بعد از اعلام به اورژانس بود.

کد خبر 6091829 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان