Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس ، "احد فتوحی" در بازدید از شهرک های صنعتی آباده در جلسه با هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آباده که با حضور نماینده مردم شهرستان های آباده ،خرمبید و بوانات درمجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی ایزدخواست و سورمق  از شهرک های صنعتی کم تقاضا محور محسوب می شوند گفت:با اختصاص مشوق های سرمایه گذاری امیدوراریم شاهد جهش جذب سرمایه گذار در این مناطق باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:کاهش سهم پرداخت نقدی به 5درصد و بازپرداخت مبلغ حق انتفاع در اقساط 48ماهه و نیز اعمال حداکثری مشوق ها در صورت ایجاد اشتغال و بهره برداری از واحد صنعتی جزءشرایط ویژه ای است که برای سرمایه گذاری در این دو شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی ایزدخواست در شمالی ترین نقطه استان فارس از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است گفت:این شهرک صنعتی دارای 95 هکتار مساحت است و ظرفیت استقرار 90 واحد تولیدی - صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی یک هزار نفر را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امکاناتی نظیر آب و برق در این شهرک صنعتی فراهم شده و همزمان با استقرار واحدهای صنعتی ، مراحل تکمیل سایرزیرساخت ها نیز انجام می شود.

وی ادامه داد: شهرک صنعتی ایزدخواست در شمال استان فارس با توجه به ویژگی های جغرافیایی و نزدیکی به راه آهن و بزرگراه شیراز - اصفهان از موقعیت مناسبوی افزود:  واحدهای تولیدی در حال حاضر برای ادامه فعالیت خود با مشکلات جدی مواجه هستند و برای عبور از این موانع به کمک دستگاه‌های دولتی و بانک ها نیاز دارند بنابراین همه باید با همکاری در راستای حل مشکلات مالی واحدها و تسهیل امور جاری، اقدام کنند.ی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

فتوحی در ادامه با اعلام حمایت و اختصاص مشوق های سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی سورمق افزود : این ناحیه صنعتی با 35 هکتار ظرفیت استقرار 35واحد صنعتی را دارد و پیش بینی می شود با استقرار واحدهای صنعتی ظرفیت 500نفر اشتغالزایی در آن ایجاد می شود.

وی افزود : این ناحیه  صنعتی در شمال فارس  با توجه به نزدیکی به دو استان یزد و اصفهان و نیز نزدیکی به بزرگراه شیراز-اصفهان،‌ از موقعیت ویژه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است .

فتوحی در ادامه با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده نیزاز مجهزترین و بهترین شهرکهای صنعتی استان فارس محسوب می شود گفت: این شهرک صنعتی در زمینه   امکانات و زیر ساختها وضعیت مناسبی دارد.

وی با قدردانی از تلاشهای انجام شده در شرکت خدماتی شهرک صنعتی آباده در زمینه اداره امور این شهرک صنعتی بر تقویت و حمایت از هیات مدیره شرکت خدماتی این شهرک صنعتی تاکید کرد وگفت:برای سرمایه گذاران در شهرک صنعتی آباده نیز سهم پرداخت بهای نقدی به 10دصد کاهش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان فارس در ادامه با بیان اینکه در  شهرک صنعتی آباده نیز  45واحد,بهره بردار و تعداد 35 واحد در حال ساخت و سازدارد و بزرگترین شهرک صنعتی شمال فارس محسوب میشود گفت: بیش از 800نفر فرصت شغلی در واحد های صنعتی این شهرک صنعتی ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش ، در این جلسه نماینده مردم آباده. بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:  اگر میخواهیم حوزه شمال فارس به بخش صنعتی و تولیدی تبدیل شود ابتدا باید زیرساخت لازم فراهم شود.

" رحیم زارع"  گفت: تسهیل، تشویق و بسترسازی در راستای ایجاد پیوند مناسب و ساماندهی بین صنایع کوچک، متوسط و بزرگ از نیازهای امروز جامعه صنعتی و تولیدی در کشور است.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران