Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@19:41:39 GMT

نظارت پلیس بر سارقان سابقه دار مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۱۴۷۹۵

سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره اقدامات پلیس آگاهی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: پلیس آگاهی ستاد ناجا و نیز استان‌های همجوار در آماده باش هستند تا در صورت نیاز، تیم‌هایی از این پلیس به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

وی گفت: تیم‌های شناسایی اجساد (DVI) مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا و نیز استان‌های همجوار در آماده باش هستند و در صورت کشف اجساد مجهول الهویه در مناطق زلزله زده، برای شناسایی اجساد وارد عمل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس آگاهی ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر وقوع سرقت در برخی از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، به تماس تلفنی خود با رئیس پلیس آگاهی استان اشاره و بیان کرد: این خبر را تائید نمی‌کنم.

سردار مقیمی از شهروندان خواست از جابجایی اموال، احشام، وسایل نقلیه و غیره به نقاط دور دست و خارج از محل حادثه، خودداری کنند و در صورت اضطرار جا به جایی‌ها باید با نظارت پلیس آگاهی و کلانتری‌ها و پس از احراز هویت افراد انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین برای حفاظت از اماکنی که احتمال حضور سارقان متصور است، اقدامات تامینی در نظر گرفته شده است.

این مقام ارشد انتظامی پلیس آگاهی ناجا به ممانعت از ورود افراد غیر بومی در مناطق زلزله زده و کنترل آن‌ها تاکید و تصریح کرد: در صورت حضور افراد خودجوش به منظور امدادرسانی به آسیب دیدگان با استفاده از توان سازمان‌های امدادی، هلال احمر و اورژانس، قطعاً افراد مورد شناسایی قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا به تمهیدات این پلیس برای شناسایی و کنترل سارقان سابقه دار و بومی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نیرو‌های مستقر در این مناطق، کنترل مجرمان را نیز انجام می‌دهند، نشانی و مشخصات آنان در اختیار پلیس است تا از سرقت‌های احتمالی جلوگیری شود.

سردار مقیمی درباره اموال بلاصاحب، گفت: محل مناسبی برای نگهداری موقت این اموال پیش بینی شده و در صورت پیدا شدن مالی که صاحب آن مشخص نبود، اموال در این محل نگهداری می‌شود تا پس از شناسایی، به صاحب آن بازگردانده شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۱۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن