Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@09:23:55 GMT

کمک‌رسانی استان ایلام به مناطق زلزله زده کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۱۶۷۸

کمک‌رسانی استان ایلام به مناطق زلزله زده کرمانشاه

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از ارسال محموله دارویی، غذایی، آمادی برای زلزله‌زدگان قصرشیرین، سرپل ذهاب و ازگله خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «قدرت کریمیان» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای لبیک به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج همگانی کشور برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه، در اولین ساعات پس از وقوع زلزله فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از منطقه بازدید میدانی داشتند و نیازمندی‌ها را رصد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر مبنای نیازمندی‌های لازم، توانستیم کمک‌های مورد نیاز را جمع‌آوری و در قالب چهار کاروان به مناطق اعزام کنیم، افزود: اقلام پزشکی، دارویی، غذایی، آمادی در دستور مار قرار دارد.

کریمیان تصریح کرد: اقلام پزشکی شامل یک تیم کامل پزشکی، پزشک، پیراپزشک، پرستار، بهیار و اقلام دارویی و یک سازه کامل اورژانسی که از روز اول در حال خدمت‌رسانی هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اقلام خوراکی شامل آب، نان، غذای کنسرو شده، خرما به منطقه ارسال و در بین مردم توزیع شد، گفت: اقلام آمادی شامل پتو، زیر انداز و چادر به مناطق مورد نظر ارسال کردیم.

وی ارزش ریالی اقلام ارسال شده به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه را بالغ بر 850 میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: امیدواریم این کمک‌ها بتواند برای خانواده‌های زلزله زده التیام بخش باشد و تسلی اندکی برای آنها باشیم.

مهندس «داراب بیرنوندی» مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام نیز اظهار کرد: همکاران شرکت به صورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک‌های غیر نقدی برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه در سطح شرکت و ادارات تابعه کرده و اولین محموله به ارزش 90 میلیون ریال به منطقه زلزله زده اعزام شده است.

وی با بیان اینکه شرکت آماده دریافت کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه است، افزود: این شرکت در راستای اهدف بشر دوستانه خود، با بهره گیری از همت و توان بالقوه همکاران، نیکوکاران و مردم آماده جذب کمک‌های مردمی به صورت غیر نقدی اقدام کرده است و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به آدرس بلوار مدرس امور آب و فاضلاب شهرستان ایلام و میدان دفاع مقدس ساختمان مرکزی شرکت ارسال کنند.

بیرنوندی لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را شامل، پتو، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد اعلام کرد.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به محض اطلاع از زلزله نسبت به ارسال 9 دستگاه تانکر آبرسانی سیار به کمک زلزله‌زدگان کرمانشاه شتافت.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بیش از ۳ هزار بطری آب معدنی را برای کمک به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب ارسال کرد.

 حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در حاشیه ارسال این کمک‌ها اظهار کرد: یاری رساندن به هموطنان در روزهای سخت و بحرانی وظیفه‌ای است که نمی‌شود به آن بی‌تفاوت بود.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی باید با وحدت و برنامه‌ریزی دقیق و پرهیز از موازی‌کاری به رسالت انسانی و شرعی خود عمل کنیم، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به حادثه‌دیدگان از خداوند برای از دست رفتگان این حادثه تلخ علو درجات را آرزو کرد.

همچنین مردم نوع‌دوست ایلام در سطح خیابان‌های مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها و حتی روستاها در حال جمع‌آوری کمک برای مردم زلزله‌زده‌ی کرمانشاه هستند.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره صمت، مسکن و شهرسازی، اماکن و اتحادیه املاک یک مشاور املاک در شهرستان کرمانشاه به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

وی افزود: پرونده تخلفاتی این املاکی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

شاهی خاطر نشان کرد: بعد از وصول این شکایات و گزارش‌ها بررسی و سپس نتایج به اطلاع آنها می‌رسد.

کد خبر 6094726

دیگر خبرها

  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است