Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@05:04:33 GMT

۷۲۰عنوان برنامه در هفته بسیج در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۳۱۳۳

۷۲۰عنوان برنامه در هفته بسیج در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی سپاه روح الله گفت: همزمان با هفته بسیج ۷۲۰عنوان برنامه در سطح کشوری، استانی و حووزی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ محسن گلشن زاده، جانشین فرماندهی سپاه روح الله امروز(25آبان) در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین در جمع اهالی رسانه استان مرکزی گفت:  شعار هفته بسیج با عنولن بسیج مظهر مردم سالاری دینی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اولین راهبرد بسیج تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان امام راحل(ره) و تشکیل ارتش دهها میلیونی به فرمان رهبر معظم انقلاب و دفاع همه جانبه از کیان میهن اسلامی در برابر انواع تهدیدات دشمن است.

 

گلشن زاده تصریح کرد: اولین حضور بسیج در دفاع مقدس بود زمانی که دشمن بعثی 12هزار کیلومتر از خاک کشورمان را به اشغال در آورده بود و پشت استانداری خوزستان گلوله های دشمن فرود می آمد ولی بسیج صرفا برای حضور در جنگ های تحمیلی تشکیل نشد بلکه در همه عرصه ها ورود پیدا کرده و هم اکنون با حضور دانشمندان بسیجی در علم و فناوری و سلول های بنیادی، رتبه علمی کشور در ردیف کشورهای توسعه یافته قرار گرفته است.

 

جانشین فرماندهی سپاه روح الله عناوین این هفته را که با اول ربیع الاول آغاز می شود را بسیج اقتصاد مقاومتی و سازندگی، بسیج محرومیت زدایی و خدمت رسانی، بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی، بسیج اندیشه ورزی و تولید علم، بسیج مسجد محوری و ولایت مداری، بسیج دولت مقاومت و استکبار ستیزی بسیج جهاد کبیر و عمل انقلابی عنوان کرد.

 

سرهنگ گلشن زاده با بیان اینکه در این هفته 720عنوان برنامه در سطح کشوری و استانی، حووزی برگزار می شود اظهار کرد: در این هفته  30نفر از نخبگان بسیجی استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می کنند.

 

 

وی اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت با حضور گردان های امام حسین(ع)، الزهرا(س)، کوثر و عاشورا پایگاه های مقاومت، افتتاح گشت های محله محور، برگزاری جشنواره استانی شعر مقاومت در دلیجان، برگزاری جشنواره استانی سرود نغمه های استقامت، تجلیل از بسیجیان نمونه در همه شهرستان ها، ویزیت رایگان بسیجیان و مردم  در مراکز درمانی سپاه، اعزام اکیپ های درمانی به مناطق محروم، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری اربعین دو شهید مدافع حرم خسروی و حسینی، افتتاح 14پروژه عمرانی از جمله سالن های ورزشی و پایگاه های بسیج در 6شهر اراک، خمین، ساوه، فراهان، محلات و تفرش، افتتاح بیش از 69 پروژه محرومیت زدایی در روستاها از جمله برنامه های این هفته است.

 

جانشین فرماندهی سپاه روح الله، افزود: همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، اعزام بسیجیان به اردوهای مناطق محروم، برگزاری صبحگاه دانش آموزی، 15 یادواره شهدای شهرستانی، 10برنامه افتخار کوچه آبروی محله، 7برنامه یک مسجد، یک فرمانده، یک خاطره، 75نشست روشنگری در استان با دعوت از شخصیت های برجسته کشوری، همایش سواد رسانه ای فضای مجازی، نشست فرماندهی واحد های دانش آموزی، برگزاری حلقات صالحین، تریبون آزاد فضای مجازی، تامین جهیزیه برای محرومین با عنوان پیوند آسمانی، دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان ها، برگزاری کارگاه های مهارت زندگی ویژه دختران و مادران با عنوان سبک زندگی اسلامی، برگزاری برنامه های متنوع علمی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری همایش علمی تخصصی بهره گیری از ظرفیت کشور روسیه جهت معرفی صنایع تولیدی استان مرکزی از دیگر برنامه های سپاه در هفته بسیج است.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود