Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: تاکنون 70 محموله کمک مردمی از سوی خیرین در پایگاه های ثابت و سیار این نهاد جمع آوری و به مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه ارسال شده است.

محمد رسول شیخی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این محموله ها با دستگاه خوردوی سبک و سنگین و با همراهی تعدادی از خیرین و فرهنگیان مدارس به مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و روستاهای آسیب دیده در این مناطق ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش ریالی اجناس جمع آوری شده را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: محموله های ارسال شده شامل اقلام مورد نیاز مناطق آسیب دیده از جمله وسایل گرمایشی، چادر، پتو، مواد خوارکی و بهداشتی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تاکید کرد: تاکنون سه مرحله از کمک های جمع آوری شده توسط پایگاه های این نهاد به مناطق آسیب دیده ارسال و توسط امدادگران توزیع شده است.
شیخی زاده یادآور شد: به منظور جمع آوری کمک های مردم به آسیب دیدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه، 10 پایگاه توسط این نهاد در مناطق مختلف این استان مستقر شده است.
وی اضافه کرد: این پایگاه ها در میادین اصلی تمامی شهرستان های استان دایر شده و آماده جمع آوری کمک های بشردوستانه مردم کردستان است.
به گفته وی، همچنین این نهاد روز 26 آبان در مصلاهای نماز جمعه با برپایی چادر در تمامی شهرستان های استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم است.
به گزارش ایرنا، علاوه بر استقرار پایگاه های کمیته امداد امام خمینی(ره) از صبح امروز در میادین و مناطق پر ازدحام تمامی شهرهای استان پایگاه های سیار (چادر) جمعیت هلال احمر برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دایر شده است.
زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک