Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد  گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در بروجرد برگزار می‌شود که دیدار با امام جمعه، غبار روبی گلزار شهدا، اهدای خون، اهدای جهیزیه به نوعروسان، دیدار با خانواده شهدا و سرکشی از خانواده زندانیان جرائم غیر عمد از مهمترین برنامه‌های این هفته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از پنجم آذر ماه گشت‌های محله محور که سالهاست تعطیل شده بودند دوباره در راستای ایجاد امنیت و کمک به مردم در شهر برقرار می‌شوند.

سوری اظهار داشت: ۲۲ گروه جهادی به مدت ۵ سال در راستای محرومیت زدایی در ۱۱ نقطه شهری و ۱۱ نقطه روستایی مشغول به خدمت هستند که برای این برنامه جهادی بیش از ۵۰ گروه ثبت نام کرده بودند و گروه‌های جهادی تا کنون ۳۰ واحد را برای محرومین مقاوم سازی و یا بازسازی کرده اند.

به گفته وی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بخش‌هایی از شهرستان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی اقداماتی انجام شده است.

وی بیان کرد: ۶ سالن ورزشی با تجهیزات و امکانات در حال ارائه خدمات به مردم هستند که در هر کدام امکانات خاصی برای رشته‌های مورد نظر وجود دارد.

سوری اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج ۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان بروجرد به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی بعد از زلزله اخیر در غرب کشور بسیاری از جوانان بسیجی که در موکب شهید بروجردی در ایام اربعین فعالیت داشتند این روز‌ها هم با برپایی ایستگاه‌ها در حال جمع اوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به مرکز رشد در کانون بسیج خاطر نشان کرد: در این مرکز ۹ غرفه در نظر گرفته شده که برای نخبگان و افراد دارای ایده حمایت‌هایی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز بسیج الگویی برای بسیاری از کشور‌های به یک الگو تبدیل شده و این کشور‌ها با الگو گرفتن از بسیج در تلاش هستند تا در برابر استکیار بایستند و بسیج امید مستضعفان تبدیل شده است.

انتهای پیام/م

۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بروجرد برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک

 در این اقدام فرهنگی حدود ۴ هکتار از ورودی شهر سراب به همت ۴۰ نفر از پاکبانان شهرداری، جمعی از مسئولین و اهالی این شهرستان از زباله و نایلون‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

 شهردار شهر سراب با بیان اینکه شعار امسال هفته‌ی زمین پاک، مشارکت مردم و زمین پاک در مقابل مدیریت پلاستیک نامگذاری شده است گفت: روزانه در این شهر حدود ۵۰ تن زباله تولید می‌شود که سرانه هر فرد حدود یک و نیم کیلو می‌باشد.

علیپورآزاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در مورد ساماندهی پسماند شهری افزود: در تلاش هستیم طرح تفکیک زباله‌ها از مبدا را با فرهنگ سازی و همراهی مردم اجرا کنیم.
وضعیت:

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک