Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@05:29:33 GMT

بسیج برای مبارزه در برابر باطل سر از پا نمی شناسد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۴۵۷۳

بسیج برای مبارزه در برابر باطل سر از پا نمی شناسد

رئیس بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: بسیج برای مبارزه با باطل سر از پا نمی شناسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در یادواره 1400 شهید گلگلون کفن شهرستان گرگان به تشریح زندگی پیامبر(ص) پرداخت و گفت: ساده زیستی و صالحات باقیات از دروسی هستند که از زندگانی و سیره پیامبر می آموزیم فلذا هنگام کمک به زلزله زدگان غرب کشور و یا مردم مسلمان میانمار نباید فکر کنیم هزینه شده است بلکه این هزینه برای ما باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسیج را خار چشم دشمنان خواند و افزود: بسیجیان هر زمان که حق مقابل باطل قرار بگیرد برای فدا کردن جان سر از پا نمی شناسند این را هم در دفاع مقدس و هم در جبهه های مقاومت هزاران کلیومتر آن طرف مرز جغرافیایی کشور نشان داده اند.

گواهی با اشاره به شهید حججی، خاطرنشان کرد: شهید در پیشگاه خداوند جایگاهی جاودانه و ویژه دارد و به همین سبب راه آنان بر روی زمین نیز جاودانه خواهد ماند.

رئیس بسیج طلاب و روحانون کشور اذعان کرد: در تمامی عرصه ها بسیج برای خدمت صادقانه و بی منت پیش قراول است و سر از پا نمی شناسد.

وی به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان به سبب همت بسیج اشاره و تصریح کرد: شکوه پیاده روی اربعین شمه هایی از قدرت جمهوری اسلامی است، رئیس جمهور عرق به سبب همین اقتدار و شکوه و عظمت ولیعهد عربستان به نپذیرفت چرا که کشورهای منطقه نیز فهمیده اند که عربستان صهیونیست مسلمانان است.

گواهی ابراز کرد: در پیاده روی اربعین 40 میلیون مسیحی و کلیمی به عراق رفتند و عراق جلوی آنها را نگرفت اما جلوی ولیعهد عربستان گرفته شد این یعنی عربستان را صاحب هیچ دینی نمی دانیم و صهیونیست اسلام هستند.

رئیس بسیج طلاب و روحانون کشور تأکید کرد: اقتدار و نفوذ بالای جمهوری اسلامی در منطقه حاصل جانفشانی ها و خون پاک شهدا و رزمندگان بسیجی است که خارج از مرزها جنگیدند و مقاومت کردند.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به هفته وقف ابراز کرد: امامزاده های واجب الکتریم اسلام را حفظ کرده اند که وقف به بقای آنان کمک می کند آنچنانکه در زمینه های دیگر نیز وقف و موقوفات به بقای فرهنگ قرآنی کمک کرده است.

گواهی در پایان بار دیگر به اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز اثری از صدام نیست اما عکس مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی بر لباس عراقیان و دیوارهای آنان نقش بسته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمام مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود