Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کاروان که دیشب بارگیری و ارسال شد شامل چهار هزار و 493 تخته پتو، 36 هزار و 300 قوطی کنسرو لوبیا چیتی، 13 هزار و 104 کنسرو تن ماهی، 23 هزار و 400 قوطی کنسرو عدس و بادمجان و خوراک مرغ و 2 هزار و 100 بطری آب معدنی بزرگ و برخی اقلام متفرقه ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از ارسال چهار هزار و 651 شعله چراغ والور در 2 مرحله در چند روز گذشته خبر داد و اولویت اصلی برای دریافت کمکهای مردمی را کمک های نقدی دانست و گفت: بهترین راه کمک به زلزله زدگان برای تامین مایحتاج ضروری، واریز وجه نقد به شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت است.
وی افزود: مردم نوعدوست و مهربان برای کمک به زلزله زدگان از طریق موبایل می توانند #3*3* و #741*3*112* را شماره گیری کرده و نیز شماره کارت 6104337770064606 هلال احمر نزد بانک ملت برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به زلزله‌زدگان آماده است.
احمدی با اشاره به انتشار برخی شماره حساب های جعلی و شخصی با عناوین 'کمک به زلزله زدگان' خواستار خودداری مردم از پرداخت هرگونه وجه به حساب‌های غیرمعتبر و شخصی شد.
وی تاکید کرد: طبق ماده 24 آیین نامه اجرایی سازمان مدیریت بحران کشور، جذب و توزیع اعانات و کمکهای مردمی صرفا از طریق جمعیت هلال احمر و با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و پایگاههای مقاومت، مجاز است.
این مسئول در هلال احمر تاکید کرد: از مردم تقاضا می شود در صورت تمایل به اهدای کمک غیرنقدی تنها پتوی غیر مستعمل و کنسروجات به هلال احمر تحویل دهند.
جمعیت هلال احمر خراسان رضوی کمک های مردمی به مراکز هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد را تجمیع و اقدام به ارسال به غرب کشور کرده است.
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/7496

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان