Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - امام جمعه سیرجان گفت: مثلت شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در لبنان شیطنت خود را آغاز کرده و کلید زده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان افزود: ناکامی های آمریکا در توطئه های خود از جمله شکست و ناکامی آمریکا در سوریه و عراق پس از شکست داعش و همچنین ناکامی در جدایی اقلیم کردستان موجب شکست قدرت و توطئه آمریکا در منطقه خاورمیانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امروز مثلث شوم رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا شیطنت خود را در لبنان آغاز کرده که این توطئه هم به طور قطع شکست می خورد.
حجت الاسلام حسینی گفت: بیچاره و درمانده دشمنانی هستند که حضور مردم عراق، لبنان و سوریه را می بینند و هنوز دست به حرکات نابخردانه ای می زنند که این نشان از حماقت و روحیه استکباری دشمنان اسلام است که آنان را رسواتر می کند.
وی همچنین افزود: پیاده روی اربعین شناساندن حضرت امام حسین (ع) و تبلیغ مکتب شیعه به جهان بود که نشان داد اسلام همیشه مقتدر و پاینده است و دنیا امروز نگاه امید و اقتدار به اسلام و مسلمانان دارد و دشمنان اسلام می دانند کاری از پیش نمی برند و توطئه هایشان برای حفظ خودشان است.
خطیب جمعه سیرجان ضمن ابراز همدردی با مردم کرمانشاه و تسلیت فقدان هموطنان در حادثه زلزله افزود: این حوادث بسیار سخت و غم انگیز است اما باید درسی بزرگ باشد تا مردم و مسئولان به استحکام در ساخت و سازها جدیت داشته باشند و بدانیم هر شهری ممکن است گرفتار اینگونه حوادث شود که وظیفه همگانی است به گونه ای عمل کنیم تا خسارت و تلفات جانی نداشته باشیم.
حجت الاسلام حسینی از کمک های مردمی به مناطق زلزله قدردانی و تصریح کرد: این کمک ها نشان از همبستگی ملت ایران در هر فراخوان و آمادگی است و این آمادگی ها است که امروز دشمنان را به زانو در آورده است.
امام جمعه سیرجان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف هزار و 100 کانتینر کالای قاچاق گفت: راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی استفاده از توان داخلی و منابع ملی است و امروز افرادی که تجارت خود را در کالای قاچاق می بینند سد راه اقتصاد مقاومتی هستند و به این کشور خیانت می کنند که باید جلوشان گرفته شود.
خطیب جمعه سیرجان جنایت عربستان در بمباران مردم یمن را محکوم کرد و گفت: کشوری که ادعای مسلمانی دارد به چه قانون و جراتی این همه کشتار و ظلم در حق مسلمانان دارد و چرا حقوق بشر و سازمانهای بین المللی هیچ اقدام عملی ندارند.
وی از شهردار و اعضای شورای شهر خواست ضمن توجه به حاشیه نشینی ها مشکلات عمومی مردم در زیرساختهای شهری را برطرف کنند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به پایان ماه صفر از مردم خواست همچنان حفظ حرمت ارزشهای اسلامی را داشته باشند و با توجه به برگزاری جشن ها حافظ این ارزشها باشند.
حجت الاسلام سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری نیز در نماز جمعه این هفته سیرجان حضور داشت.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7435/3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حربه زنگ زده یهودستیزی

پدیده‌ای که پیش از این کمتر شاهد موجی از احساسات نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نفرت از اسرائیل و صهیونیسم بودیم.
پدیده‌ای که حتی گفته می‌شود با اعتراضات ضد جنگ مردم آمریکا در دهه ۱۹۷۰ و مخالفت با سیاست‌های ایالات متحده در ویتنام هم قابل مقایسه نیست. از این جهت که این تظاهرات و اعتراضات از دانشگاه‌های آمریکا شروع شده است.

این نشان می‌دهد که جامعه نخبگی کشور‌های غربی نه از زاویه دینی و تفکیک اسلام و مسیحیت بلکه از زاویه عدالت خواهی و انسانیت موجی از اعتراضات و نارضایتی از سیاست‌های دولت‌های غربی بخصوص آمریکا در پشتیبانی همه جانبه از رژیم صهیونیستی براه انداختند.

نکته قابل تامل اینکه بار دیگر هم مقامات آمریکایی و هم سیاستمداران اسرائیلی تلاش می‌کنند از ابزار یهودستیزی برای توجیه سرکوب این اعتراضات استفاده می‌کنند. ابزاری که به نظر می‌رسد کاربرد خود را از دست داده است.

پیش از این هر گونه اعتراضی که نسبت به سیاست رژیم صهیونیستی چه در اروپا و چه در آمریکا صورت می‌گرفت همواره با انگ یهودستیزی با آن برخورد می‌شد. 

در شروع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در آبان ماه سال گذشته ما شاهد چنین موجی از اعتراضات در سطح کمتری بودیم، اما دولت‌های غربی سعی کردند با توجیه یهودستیزی، اعتراضات را سرکوب و عملا با عنوان یک اقدام مجرمانه با آن برخورد کنند. حتی در آمریکا، روسای چند دانشگاه را بخاطر ابراز همدردی با مردم فلسطین مجبور به استعفا و کناره گیری کردند.

اما در حال حاضر این سطح گسترده از اعتراضات و ابزار تنفر نسبت به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که دیگر این ابزار مظلوم نمایی اسرائیلی‌ها کاربرد خود را از دست داده و سیاست‌های دولت‌های اروپایی به اسم مقابله به یهود ستیزی در توجیه حمایت هایشان از رژیم صهیونیستی دیگر اثری ندارد و بعید به نظر می‌رسد که کنگره آمریکا و حامیان اسرائیل در ایالات متحده بتوانند با احضار روسای دانشگاه‌ها آن‌ها را نسبت به جنبش دانشجویی که در حمایت از مردم غزه براه افتاده است مورد توبیخ و سرزنش قرار بدهند.

چرا که در شرایط کنونی ما شاهد سطح گسترده‌ای از اعتراضات هستیم که از علاوه بر آمریکا به کشور‌های اروپایی هم رسیده است و تداوم این اعتراضات و نارضایتی‌ها قطعا می‌تواند بخش‌های دیگری از جوامع اروپا و آمریکا را در بگیرد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض