Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لایپزیش از بازی تیمش برابر بایر لورکوزن می گوید.

طرفداری - هازن هوتل معتقد است تیمش بازی سختی برابر بایر لورکوزن خواهد داشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه لایپزیش، فردا (شنبه) تیم های بایر لورکوزن و لایپزیش از سری مسابقات هفته دوازدهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. رالف هازن هوتل، سرمربی آلمانی لایپزیشی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس مطبوعاتی وی بدین شرح بود:

بازی برابر بایر لورکوزن:

انتظار دارم یک بازی زیبا را ببینم. اگر یک تماشاگر بودم، حتما برای دیدن بازی به ورزشگاه می رفتم. دو تیم بسیار خوب یکدیگر را می شناسند. بدون شک لورکوزن خوب کار خواهد کرد. آن ها کیفیت خوبی دارند. هنوز در خانه شان دچار شکست نشده اند و برای ما یک رقیب جدی در راه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شوند. قبل از رسیدن تعطیلات زمستانی، ما به دو پیروزی نیاز داریم که به نظر خودم سخت ترین آن برابر بایر لورکوزن خواهد بود. فوتبالی که ما بازی می کنیم قابل تحسین است هر چند که نباید همه انتظار داشته باشند ما هر هفته نتایجی عالی کسب کنیم. بازی با موناکو؟ بین بازی با موناکو و این بازی فاصله کمی است. فکر می کنم فرصت خوبی خواهد بود تا ببینیم شرایط بازیکنان چگونه است و همین طور می خواهیم استرس آن ها را کنترل کنیم.

 تمرینات تیم بعد از تعطیلات بازی های ملی:

بازیکنانی که به ارودی تیم های ملی کشورشان رفته بودند، برگشته اند. خوشبختانه آن ها نمایش درخشانی داشتند. بعضی از آن ها بهترین بازیکن زمین شدند و بعضی از آن ها گل زدند یا پاس گل دادند. همه سالم و بدون هیچ مشکلی برگشته اند. روز گذشته (پنج شنبه) کمی خسته بودم اما با این حال در تمرینات شرکت کردم. تمرین نهایی خود را امروز انجام دادیم.

 تیمو ورنر:

از نمایش های درخشان او در تیم ملی آلمان خوشحالم. او همیشه برای دروازه حریف یک تهدید محسوب می شود و فکر می کنم همه این را می فهمند. به این موضوع افتخار می کنم!

 کوین آگوستین:

او هنوز کاملا آماده نیست. آسیب عضلانی که او پیدا کرده است کمی جدی تر از چیزی بود که ما فکر می کردیم. باید همچنان منتظر بمانیم ولی او یکی از گزینه های ما برای بازی های پیش رو خواهد بود. هنوز مشخص نیست که او در ترکیب اصلی بازی فردا قرار خواهد گرفت یا خیر. هنوز تصمیم نگرفته ام که بین دمه، کیتا و کمپل کدام یک را بازی بدهم. فکر نمی کنم از هر سه به صورت همزمان استفاده کنم.

 ایسالنکر و اپامیکانو:

انگشت پای او ورم کرده است و درمانش زمان خواهد برد. او باید حداقل یک هفته تمرین کند تا به شرایط بازی برگردد. اوپامیکانو نیز معلوم نیست به این بازی می رسد یا خیر. البته احتمال بازی کردنش بالاتر است. او گلو درد شدیدی داشت اما حالا، حالش خوب است.

 فورسبرگ و تیم ملی سوئد:

فورسبرگ، روز بعدا از صعود به جام جهانی به لایپزیش برگشت. او جشن نگرفت! خوشبختانه بازیکنان بسیار حرفه ای کار می کنند و می دانند وقت جشن گرفتن چه زمانی است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در این فصل عملکرد پرفراز و نشیبی را به نمایش گذاشت و نتوانست پس از بیشتر از یک در بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورد اما کین با وجود افت تیمش هم ستاره بی چون و چرای فوتبال آلمان بود.

این بازیکن که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام به بایرن پیوست توانست قدرت و توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم هم به نمایش بگذارد و گل‌های بسیار زیاد و مهمی را برای آنها به ثمر رساند.

روزنامه ورزشی بیلد آلمان خبر داده است که یکی از بندهای پاداش موجود در قرارداد این ستاره انگلیسی تاکید کرده بود که اگر او بتواند در یک فصل بیشتر از ۴۰ گل یا پاس گل در تمامی رقابت‌ها به نام خودش به ثبت برساند پاداش ۳۰۰ هزار یورویی دریافت خواهد کرد.

کین تا به حال در این فصل موفق شده است در ۴۱ دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای بایرن انجام داد ۴۰ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل هم ارسال کند و به این ترتیب بند پاداش موجود در قراردادش فعال شده است.

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم