Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: این نهاد با استفاده از منابع داخلی خود و کمک خیران برای مددجویان زلزله زده کرمانشاه 200 واحد مسکونی را بازسازی و احداث می کند.

مجید مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارایه خدمات اولیه و تامین اقلام ضروری، نیاز فوری زلزله زدگان بود که در این راستا اقدام شده و اکنون در بخش دوم که بازسازی و احداث واحدهای مسکونی است، وارد شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خدمات کمیته امداد استان در کنار استمرار خدمت رسانی به مددجویان نیازمند زلزله زده ادامه دارد و در این خصوص از ظرفیت های مختلف کارکنان ستادی و تلاش سایر امدادگران برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان بهره می گیریم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به تخریب بخش قابل توجهی از منازل مسکونی در این زلزله، گفت: مسکن یکی از نیازهای فوری برای مردم این مناطق است از این رو کمیته امداد استان قزوین ساخت 200 مسکن را متعهد شده است که اعتبار آن از محل منابع داخلی کمیته امداد و کمک خیران تامین می شود.
وی تاکید کرد: برنامه ریزی برای ساخت این واحدها در مدیریت تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در حال انجام است و عملیات ساخت با آماده شدن شرایط به سرعت آغاز خواهد شد.
مومنی افزود: در حال حاضر دفاتر کمیته امداد در شهرهای مختلف استان آماده جمع آوری کمک های مردمی برای هموطنان زلزله زده هستند و همچنین در تعامل با خیران و نیکوکاران مرتبط با امداد، کمک های این افراد نیز برای احداث مسکن برای مددجویان در مناطق زلزله زده جمع آوری می شود.
وی با اعلام اینکه با همکاری تمامی مراکز شهرستانی کمیته امداد تاکنون 12 محموله حامل کمک های مردمی به مناطق زلزله زده ارسال شده است،گفت: این کمک ها با پنج کامیون و هفت دستگاه نیسان به کرمانشاه ارسال شده است و البته با توجه به استمرار عملیات جمع آوری کمک مردمی، ارسال کمک ها ادامه دارد.

**جمع آوری کمک های مردمی قزوینی ها به زلزله زدگان کرمانشاهی به ارزش یک میلیارد و 450 میلیون تومان
مومنی اعلام کرد: تاکنون یک میلیارد و 450 میلیون تومان کمک مردمی جمع اوری شده است که از این رقم بیش از 70 میلیون تومان نقدی و سایر کالاهای ضروری مورد نیاز زلزله زدگان بوده است.
وی اظهارکرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک های غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند و همچنین شماره حساب 63273000 نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب 0109799440005نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک های نقدی در نظرگرفته شده است.
مومنی یادآورشد: مردم خیر و نیکوکار می توانند علاوه بر روش های فوق از طریق دستگاه های خودپرداز، کمک های خود را به شماره کارت 6037991899645406 نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی

با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی آیین کلنگ زنی طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی بخش الموت غربی برگزار شد.

این طرح توسط شرکت تعاونی توسعه زیست آکام الموت اجرایی و منجر به اشتغال زایی ۲۰۰ نفر خواهد شد.

طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی با ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار راه اندازی خواهد شد و می تواند منجر به تولید بیش از هزار تُن انواع ماهی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی