Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری – ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت که 110 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از زلزله زدگان غرب کشور در استان مستقر شده است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی هلال احمر مازندران ، مجتبی اکبری افزود : مردم نیک اندیش مازندران می توانند کمک های نقدی وغیر نقدی خود را به این پایگاه ها تحویل دهند تا به مردم زلزله زده رسانده شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیشترین اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را نایلون برای پوشش سقف ، پتوی نو ، کنسروجات تاریخ دار ، ست لوازم بهداشتی اعلام کرد .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به ارائه شماره حساب های متفاوت برای کمک به زلزله زدگان از سوی برخی افراد ، ادامه داد : شماره حساب 99999 هلال احمر آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوعدوست است .
وی گفت که هلال احمر مازندران تاکنون سه هزار تخته چادر و 2 هزار تخته پتو را به مناطق زلزله زده ارسال کرد .
به گفته اکبری 10 تیم واکنش سریع هلال احمر مازندران به استعداد 65 نفر نیز از همان روزهای نخستین وقوع زلزله به کرمانشاه اعزام شدند و در منطقه ثلاث باباجانی مشغول ارائه خدمات هستند .
زمین لرزه ای با قدرت 7.3 ریشتر یکشنبه شب 21 آبان 96 استان های کرمانشاه ، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
براثر این زمین لرزه بیشتر از 400 نفر زخمی و هفت هزار نفر زخمی شدند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : فلاحتی
2096/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر