Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این دانش آموزان که در پایه دوم دبیرستان در آموزشگاه های اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک تحصیل می کنند از سوی حوزه شهید فهمیده 2 این شهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام و به مدت سه روز علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت و اروند کنار به آموزش مهارت های درس آمادگی و دفاعی خود می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کاروان در قالب 6 دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی حضور می یابند و یک روحانی و 2 راوی پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس نیز اعضای آنان را در این اردوی معنوی همراهی می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین بدرقه این دانش آموزان در گفت و گو با ایرنا، گفت: پنج هزار دانش آموز اراکی تا پایان سال تحصیلی جاری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.
پاسدار محمدرضا رضایی با بیان اینکه این فرآیند تا پایان اسفندماه ادامه دارد، بیان کرد: این دانش آموزان در 2 مرحله قبل و بعد از امتحانات دوره اول سال تحصیلی جدید به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: هر کاروان راهیان نور دانش آموزی متشکل از 240 تا 270 دانش آموز است که با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام و یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس نیز در هر اتوبوس دانش آموزان را در این سفر معنوی همراهی می کنند.
وی گفت: توزیع بسته های فرهنگی، اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن و ادعیه و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس مهمترین برنامه های جنبی اردوهای راهیان نور دانش آموزی شهرستان اراک است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: مهمترین هدف راهیان نور دانش آموزی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تقویت روحیه دشمن شناسی در نسل جوان است که تا کنون موفقیت های چشمگیری در این خصوص بدست آمده است.
سال گذشته بیش از 15 هزار دانش آموز از نقاط مختلف استان مرکزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور