Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@03:08:25 GMT

فروش کالاهای قلابی با برندهای مشهور

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۶۳۵۴

فروش کالاهای قلابی با برندهای مشهور

خریداران هوشیارباشند؛چرا که سودجویان اقدام به فروش لوازم خانگیِ بی کیفیت و قاچاق در پوشش بِرَندهای صاحب نام می کنند.

به گزارش مشرق،‌ موضوع،واردات لوازم خانگیِ بی کیفیتِ و قاچاق و یا تولید زیر زمینی آن بصورت غیر استاندارد از معضلاتی است که در سالیان اخیر با ظهور و بروز هر چه بیشتری همراه شده،عارضه ای که متقاضیان و خریداران محصولات این چنینی را دچار ضرر و زیان و خسارات بسیار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار لوازم خانگی از نمونه حوزه هایی به شمار می رود که  از گردش مالی قابل توجهی برخوردار است و به طور معمول مشتریان و خریداران پر و پا قرصی را به خود اختصاص می دهد.

در میان متقاضیان خرید،عده ای خود را درگیر مُد روز و نوسازی وسایل و لوازم خانگی می کنند و برخی دیگر برحسب نیاز واقعی و تشکیل زندگی مستقل و جدید به خرید محصولات مذکور اقدام می کنند.

اگرچه رکود سالیان اخیر در صحنه اقتصادی کشور،بازار لوازم خانگی را نیز بی نصیب نگذاشته اما این موضوع،از اهمیت صنعت اشتغالزا و پر سود لوازم خانگی کم نمی کند.

موضوع کیفیتِ لوازم خانگی و گارانتی پشتیبانی آن، از مولفه هایی است که برای بسیاری از خریداران و متقاضیان از اولویت و ضرورت قابل توجهی برخوردار است.با وجود چنین اهمیتی، در سالیان اخیر ضریب سودجویی ها و سوء استفاده ها در بازار مذکور (همچون بسیاری از عرصه های دیگر)شدت یافته است.

سخن از واردات اقلام و محصولات بی کیفیتی است که بصورت قاچاق روانه بازار ایران می شود و متاسفانه برخی سودجویان که تنها و تنها منافع خویش را در نظر می گیرند با الصاق و چسباندن مارک ها و گارانتی هایی در ظاهر معتبر و بِرَند ،اما در واقع جعلی و بدون پشتوانه،به فروش محصولات مذکور مبادرت می ورزند.

مابه تفاوت قیمت ها میان این محصولات و اقلام برند و اورجینال باعث می شود تا خریدارانِ این محصولات،به گمانِ مقرون به صرفه تر بودن آن و خریدِ به اصطلاح زیر قیمتِ معمول،از اقلام این چنینی استقبال کنند،غافل از اینکه نه عنوان و برند این محصولات هویت واقعی دارد و نه گارانتی آن از اعتبار و پشتوانه کافی برخوردار است.

سعید توکلی،یکی از توزیع کنندگان لوازم خانگی در غرب استان تهران،با اشاره به تنوع و تکثر انبوه لوازم خانگی اظهار کرد:گوناگونی و مدل های متنوع لوزام خانگی آن چنان انبوه و متکثر شده که تقریبا مطابق با هر میل و سلیقه ای،محصولات مورد علاقه متقاضیان در بازار یافت می شود.

وی افزود: متاسفانه به موازات این تکثر و گوناگونی،ضریب و حجم محصولات و لوازم خانگی بی کیفیت نیز مضاعف شده و در صورت عدم آشنایی کافی خریداران به لوزام خانگی و یا خرید از فروشگاه های غیر معتبر و غیر مجاز،امکان فریب خوردن و خریداری محصولات بی کیفیت و جعلی کم نخواهد بود.

اسعدیان عنوان کرد:به طور معمول اصلی ترین و بارز ترین نشانه و شاخص میان کیفیت مطلوب و غیر استاندارد بودن چنین محصولاتی،به قیمت این اقلام معطوف می شود و در اکثریت قریب به اتفاق مواقع،فاصله قیمتی موجود میان محصولی خاص با برند واحد،دال بر قلابی و غیر استاندارد بودن کالایی است که به قیمت پایین تر به فروش می رسد.

این توزیع کننده لوازم خانگی در غرب استان تهران گفت:به عنوان مثال،دستگاه آبمیوه گیری یک برند،از قیمت مشخصی برخوردار است و به تبع در شرایطی که این محصول تحت عنوان همان برند معروف با قیمت بسیار نازل تر و پایین تر به فروش می رسد، این تفاوتِ قیمتی دلیل مشخصی دارد که  علت آن به جعلی و بی هویت بودن آن محصول گره می خورد.

تولید محصولات بی کیفیت در مراکز زیر زمینی

شهرام طهماسبی،یکی از فعالان حوزه تولید لوازم خانگی در غرب استان تهران،با اشاره به ضرورت حمایت هر چه بیشتر از تولیدات داخلی،گفت:بر اساس برآوردهای انجام شده،گردش مالی لوازم خانگی در ایران حدود 8 هزار میلیارد تومان است که در نوع خود، رقم و عدد قابل توجهی به نظر می رسد.

وی افزود:خوشبختانه صنعت لوزام خانگی در سالیان اخیر از شکوفایی و توسعه مطلوبی برخوردار بوده و کیفیت تولیدات ایرانی نیز تا حدود بسیار قابل توجهی ارتقاء یافته است.

طهماسبی عنوان کرد:در برخی از محصولات،تولیدات ایرانی از حیث کیفی،کم از نمونه های اروپایی و برندهای جهانی ندارد اما متاسفانه اطلاع رسانی کافی در این خصوص انجام نمی شود و همچنان برخی از مردم گمان می کنند،لوازم خانگی ایرانی بی کیفیت هستند که این ذهنیت و تصور غلطی است که با تبلیغات و اطلاع رسانی اصولی،دقیق و مستمر قابل اصلاح خواهد بود.

این فعال در عرصه تولید لوازم خانگی گفت:اگرچه در سالیان اخیر،محصولات خارجی بسیاری به بازار لوازم خانگی ایران نفوذ پیدا کرده اما همچنان 70 درصد از لوازم خانگی موجود در بازار توسط مراکز تولیدی داخلی تامین می شود.

وی افزود:متاسفانه تولید لوازم خانگی بی کیفیت در مراکز زیر زمینی آفتی است که باعث بدبینی جامعه و مصرف کنندگان به تولیدات ایرانی می شود و متاسفانه برخی افراد سودجو بدون در نظر گرفتن ابعاد و پیامدهای مخرب تولید محصولات بی کیفیت،تنها به منافع خویش می اندیشند غافل از اینکه این رویکرد نامیمون،یکی از صنایع توانمند این مرز و بوم را دچار آسیب خواهد کرد.

قیمت تمام شده بالا،پاشنه آشیل لوازم خانگی ایرانی در عرصه رقابتی

طهماسبی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر دستگاه های ذیربط از صنعت مذکور گفت:در صورت بازاریابی حرفه ای و عرضه و حضور هر چه بیشتر لوازم خانگی ایرانی در بازار کشورهای خارجی،میزان توفیقات حاصله در سایه فعالیت در این حوزه،به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و به واقع می توان با برنامه ریزی دقیق،حجم انبوهی از صادرات غیر نفتی ایران را به این حوزه اختصاص داد.

وی افزود:حصول چنین موفقیتی،مستلزم رعایت قواعد و اصول خاص به خود است که مهمترین آن به کاهش هزینه های مرتبط با قیمت تمام شده باز می گردد.

این فعال در حوزه تولید لوازم خانگی گفت:به واقع به دلیل بالا بودن هزینه تولید،میزان استقبال در محصولات و تولیدات لوازم خانگی خارجی بیشتر از محصولات ایرانی خواهد بود و این موضوعی است که به کرات در بازار کشورهای خارجی تجربه شده است.

طهماسبی بیان کرد:متاسفانه برخی از تصمیمات در ارتباط با واردات لوازم خانگی از کشور ترکیه،عرصه را برای فعالان داخلیِ تولید لوازم خانگی سخت و دشوار ساخته و انتظار می رود با افزایش تعرفه ها،امکان رقابت با چنین محصولاتی فراهم شود.

وی در خاتمه گفت:در صورت حمایت هر چه بیشتر از مراکز تولیدی داخلی و محدود ساختن فضا برای واردات لوازم خانگی خارجی و همچنین افزایش ضریب و تیراژ لوازم خانگی از سوی تولید کنندگان ایرانی،هزینه تمام شده محصولات این چنینی نیز کاهش می یابد و بستر رقابت سازنده و موثر برای تولید کنندگان ایرانی در دو بازار داخلی و خارجی بیش از پیش هموار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ترموود ایرانی از تولید کننده

اگر خرید ترموود ایرانی از تولید کننده دغدغه‌ای برای شما سازندگان است و اگر به دنبال محصول داخلی با کیفیت و اورجینال که مانند محصولات خارجی با همان کیفیت اما به دور از مشکلات وارد کردن آن به کشور و قیمت نسبتا بالای آن هستید. باید بدانید که در کشور عزیزمان تولید کنندگانی مجرب وجود دارند که ما را بی نیاز از محصولات چوب ترمو خارجی کرده اند. خرید ترموود ایرانی از تولید کننده برای تولید کنندگان مبلمان ترمو، دکوراسیون داخلی و خارجی، سازندگان روف گاردن، آلاچیق، سقف، کفپوش، نماسازی، استخر، سونا و غیره بسیار حائز اهمیت است.

همانطور که میدانیم ترموود یا چوب ترمو ایرانی یک نوع محصول چوبی است که در ایران تولید می‌شود و تولید گنندگان چوب ترمو در این عرصه بسیار موفق عمل کرده اند این محصول از ترکیب چوب و رزین پلیمری تشکیل شده است که در یک فرآیند خاص به نام ترمومادگی تولید می‌شود. در این فرآیند، چوب با استفاده از حرارت و فشار بالا تحت شرایط خاصی قرار می‌گیرد و روی آن عملیات ترمومادگی انجام می‌شو. شرکت پارس وود یکی از برترین تولید کنندگان کشور است و تمام این فرآیندهای تولید با دستگاه‌های فوق پیشرفته مکانیکی انجام می‌شود و در نتیجه محصول با کیفیت را برای سازندگان و مصرف کنندگان تولید می‌کند.

ترموود ایرانی خواص فیزیکی و کاربری بسیار مناسبی دارد. با افزایش دما در فرآیند ترمو سازی، چوب به طور مستقل از مواد شیمیایی خارجی، مقاومت خود را در برابر آب، حشرات، قارچ‌ها و تغییرات دما و همچنین رطوبت افزایش می‌دهد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا ترموود به عنوان یک چوب ضد آب مقاوم برای ساختمان‌ها، محوطه‌سازی و مصارف دیگر در فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

ترموود ایرانی، به عنوان یک جایگزین پایدار و بازیافت‌ پذیر برای چوب طبیعی، شناخته شده است. این چوب مصنوعی، به لحاظ ظاهری به چوب طبیعی شباهت دارد و در عین حال مزایایی از قبیل مقاومت بیشتر در برابر آب و تغییرات آب و هوایی را ارائه می‌دهد. ترمووود ایرانی از منابع چوبی محلی و مستدام تولید می‌شود، که به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. همچنین ترمووود ایرانی به دلیل دسترسی آسان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، در بازار داخلی رونق یافته است. با استفاده از ترمووود ایرانی، معماران، طراحان داخلی و سازندگان می‌توانند پروژه‌های خود را با یک جنبه زیبایی، دوام و پایداری بالا به اتمام برسانند. ترمووود ایرانی گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال چوبی مصنوعی با کیفیت و استحکام بالا هستند و در عین حال محیط زیست را نیز در نظر می‌گیرند.

ترموود ایرانی برای نمای بیرونی ساختمان‌ها، همینطور به عنوان تابلوی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و در ساخت سونا خشک به عنوان کفپوش در محیط‌های بیرونی مانند کناره‌های استخر و یا محیط‌های داخلی مانند تراس و بالکن، در ساخت روف گاردن و محیط‌های نشیمن روی پشت بام‌ها، ساخت آلاچیق و پرگولا، ساخت فلاورباکس، ساخت میز ونیمکت در پارک‌ها و فضاهای سرسبز استفاده می شود.

ویژگی‌های ترموود ایرانی ظاهر زیبا: ترموود ایرانی ظاهری زیبا و یکنواخت دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای چوب طبیعی باشد.

مقاومت به حرارت نسبی: ترموود ایرانی دارای مقاومت بیشتر در برابر حرارت نسبت به چوب طبیعی است. این ویژگی آن را مناسب برای استفاده در محیط‌هایی مانند استخرها، سوناها، می‌کند.   مقاومت به رطوبت: ترموود ایرانی دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت است. این ویژگی موجب می‌شود که ترموود ایرانی در محیط‌های با رطوبت نسبتاً بالا، مانند حمام‌ها، کفپوش دور استخر و سوناها، به خوبی عمل کند و از تغییر ابعاد، پوسیدگی و ترک خوردگی جلوگیری کند.

مقاومت به آفتاب: ترموود ایرانی دارای مقاومت بهتری در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) است نسبت به چوب طبیعی. این ویژگی باعث می‌شود که ترموود ایرانی در برابر اثرات آفتاب که می‌تواند باعث تغییر رنگ و ترک خوردگی در چوب شود، مقاومت بیشتری داشته باشد.

طول عمر بیشتر: به دلیل مقاومت بیشتر ترموود ایرانی در برابر حرارت، رطوبت و آفتاب، طول عمر آن نسبت به چوب طبیعی بیشتر است. این مزیت موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های نگهداری و تعمیرات می‌شود.

حفظ محیط زیست: استفاده از ترموود ایرانی به عنوان یک جایگزین برای چوب طبیعی می‌تواند منجر به حفظ منابع طبیعی و کاهش بار محیطی شود. ترموود ایرانی از چوب‌های متعددی تهیه می‌شود که معمولاً از جنگل‌های پایدار و مدیریت شده تولید می‌شوند. تولید کننده  ترموود ایرانی با کیفیت و مرغوب

برای تولید ترموود ایرانی با کیفیت و مرغوب که در کارخانه‌های مخصوص با تجهیزات تخصصی انجام می‌شود ابتدا باید چوب‌های بسیار بزرگ را به الوارهای کوچک تقسیم کرد. این الوارها در کوره‌های بزرگ مورد حرارت‌ دهی قرار داده می‌شوند تا رطوبت آنها به طور کامل کاسته شود. کیفیت بالای چوب‌ها به دلیل رطوبت بسیار کمی است که در چوب‌ها باقی می‌ماند.

فرآیند حرارت‌ دهی طی چند مرحله انجام می‌شود تا رطوبت چوب‌ها به حد مورد نظر برسد. پس از آن نوبت به پاشش روغن مخصوص به سطح چوب ترمو می‌رسد. این روغن باعث افزایش مقاومت و استحکام چوب‌های ترمو در برابر عوامل خارجی می‌شود. اما کار ترموود در همین جا به اتمام نمی‌رسد و این فرایند همچنان ادامه دارد تا فرایند اصلاح پذیری نیز باید انجام شود که به دو گونه به انجام می‌رسانند.

گونه اول : چوب ترمو اصلاح شده متوسط می‌باشد. گونه دوم : چوب ترمو اصلاح شده کامل است.

در گونه اول که اصلاح شده متوسط می‌باشد فرایند اصلاح پذیری به اندازه معینی انجام گرفته می‌شود که رنگ طبیعی آن به شکل رنگ قهوه‌ای روشن می‌باشد. اما در نوع دوم آن که گونه چوب اصلاح شده کامل می‌باشد، فرایند اصلاح پذیری به گونه شدید بر چوب وارد می‌شود ک افزایش مقاومت و استحکام چوب‌های ترمو در برابر عوامل خارجی می ‌شود.

شرکت پارس وود که به عنوان تخصصی‌ترین تولید کننده ترموود ایرانی به شما معرفی کردیم، دارای الوارهای چوب ترمو باکیفیت با ضمانت نامه کتبی 10 ساله است که به راحتی می‌توانید با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی و یا همچنین مراجعه به وبسایت این شرکت اقدام به تهیه ترموود ایرانی باکیفیت و مرغوب از نوع دوم اصلاح یافته کامل کنید.

در این نوع بافت‌های چوب ترموود به صورت بسیار فشرده‌تری به هم نزدیک شده و به دلیل فشار زیاد و فرایند شدید رنگ این نوع ترموود به شکل قهوه‌ای تیره بوده است. این نوع ترمود ایرانی به دلیل زیبایی بیش از حد آن از علاقمندان و طرافداران زیادی در دنیا برخوردار بوده است. در فرایند تولید چوب ترموود در کارخانه پارس وود از تجهیزات به‌ روز و فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌گردد. این چوب‌ها که توسط شرکت‌ پارس وود تولید می‌شوند کیفیت‌های بسیار قابل توجه‌ای داشته و قیمت مقرون به صرفه‌تری نسبت به نوع وارداتی ترموود دارند.

تأثیر نحوه تولید بر کیفیت نهایی ترمووود

کیفیت نهایی و قیمت چوب ترمو به طور مستقیم به نحوه تولید آن بستگی دارد. فرآیند تولید ترمووود شامل مراحل مختلفی است که هر کدام از آنها می‌توانند بر کیفیت نهایی محصول تأثیر زیادی بگذارند. تولید ترمووود به شکل اصولی روی کیفیت نهایی ترمووود از هر لحاظ تأثیر زیادی می‌گذارد که در ادامه مطلب این تاثیرات را بررسی می‌کنیم.

رنگ : در فرآیند اصولی تولید ترمووود، رنگ چوب به طور طبیعی تغییر می‌کند و به قهوه‌ای مایل به طلایی تبدیل می‌شود. در روش‌‌های غیر اصولی، ممکن است از رنگ‌های مصنوعی برای چوب استفاده شود که کیفیت و زیبایی آن را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

کیفیت : در فرآیند اصولی تولید ترمووود، کیفیت چوب به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. چوبی که در فرایند ترمو سازی قرار می‌گیرد در برابر رطوبت، پوسیدگی، حشرات و قارچ‌ها مقاوم است. ولی در روش‌های غیر اصولی، کیفیت چوب کاهش یافته و در برابر عوامل محیطی آسیب پذیر نیز می‌شود.

طول عمر : اگر چوب ترمو در یک فرایند تولیدی اصولی تولید شود، طول عمر آن نیز تا 30 سال افزایش می‌یابد. ولی اگر مشکلی در فرایند تولید وجود داشته باشد، طول عمر و دوام این چوب کم شده و به سرعت با کوچک ترین آسیبی دچار خرابی‌های شدید می‌شود.

بهتر است برای خرید چوب با کیفیت ترمووود این محصول را از شرکت‌ها و تولید کننده‌های معتبر تهیه کنید. همچنین قبل از خرید از اصالت و کیفیت چوب اطمینان حاصل کرده و به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول نیز توجه کنید.

مراحل کنترل کیفیت تولید کنندگان ترموود ایرانی 

برای مشخص کردن و فهمیدن اینکه یک تولید کننده فرآیند تولید اصولی استاندارد و کنترل کیفیت را به صورت دقیق انجام می‌دهد، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. گواهی‌ها و استانداردها: بررسی کنید که آیا تولید کننده مورد نظر شما گواهی‌ها و استانداردهای مرتبط با کنترل کیفیت را داراست. برخی از استانداردهای معروف در صنایع مختلف شامل ISO 9001 (مدیریت کیفیت)، ISO 14001 (مدیریت محیط زیست) و ISO 45001 (مدیریت بهداشت و ایمنی) می‌باشند. این گواهی‌ها نشان می‌دهند که تولید کننده مورد نظر فرآیندهای مدیریتی و کنترل کیفیت را به صورت حرفه‌ای و استاندارد اجرا می‌کند.

2. مراجعه به سایت و مطالعه مستندات: به وبسایت تولید کننده مراجعه کنید و مستندات و اطلاعات مرتبط با فرآیند تولید و کنترل کیفیت را بررسی کنید. تولیدکنندگان حرفه‌ای معمولاً این اطلاعات را درباره سیاست‌ها و فرآیندهای کنترل کیفیت خود در وبسایت خود قرار می‌دهند. از جمله مستنداتی که باید بررسی کنید، می‌توان به گواهی‌نامه‌ها، راهنماها، توصیفات فرآیندها و سیستم‌های کیفیت، و گزارش‌های آزمایشگاهی اشاره کرد.

3. بازدید از محل تولید: اگر امکانش را دارید، می‌توانید از تولیدکننده درخواست کنید تا به محل تولید و کارخانه‌هایش سر بزنید. در حین بازدید، به بررسی سیستم‌های کنترل کیفیت، تجهیزات آزمایشگاهی، نگاهی به فرآیندهای تولید و نحوه بررسی کیفیت محصولات توسط تولیدکننده بپردازید. این بازدید به شما اطمینان خاطر می‌دهد که تولیدکننده مدارک و دفاتری مرتبط با کنترل کیفیت دارد و فرآیندهای تولید را به صورت دقیق و حرفه‌ای اجرا می‌کند.

4. مشورت با مشتریان قبلی: امکان دارد تولید کننده مورد نظر قبلاً با مشتریان دیگری کار کرده باشد. در صورت امکان، با مشتریان قبلی تماس بگیرید و نظرات و تجربیات آن‌ها را درباره کیفیت محصولات و خدمات تولیدکننده جمع‌آوری کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا نظری دقیق‌تر درباره عملکرد تولید کننده و کیفیت فرآیند تولید و کنترل کیفیتش بدست آورید.

5. آزمون و ارزیابی نمونه‌های محصول: اگر ممکن است، می‌توانید نمونه‌هایی از محصولات تولیدکننده را تهیه کنید و آن‌ها را مورد آزمون و ارزیابی قرار دهید. این آزمون‌ها می‌توانند شامل بررسی ویژگی‌ها، کارایی، مقایسه با استانداردها و سایر آزمون‌های مرتبط با کیفیت محصولات باشند. این روش به شما امکان می‌دهد تا خودتان به طور مستقیم کیفیت محصولات را ارزیابی کنید.

به طور کلی تمام شاخصه‌هایی که برای خرید ترموود ایرانی از تولید کننده نیاز است بدانید را در این صفحه ذکر کردیم، شرکت پارس وود از اصالت و کیفیت تولیدات خود به شما اطمینان می‌دهد و محصولات شرکت همگی دارای گارانتی کتبی و خدمات پس از فروش می‌باشد. پس می‌توانید با اطمینان خاطر از پارس وود چوب مورد نیازتان را خرید کنید و از خدمات پس از فروش کارشناسان مجرب و حرفه‌ای این شرکت بهره‌مند شوید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا